9 Reacties
5 jaar geleden
Hoi hoi! Hier ook de derde zwangerschap en heb ook al net zo鈥檔 buik als jou....woensdag eerste echo dus ben ook heel erg benieuwd!馃檲馃槄
5 jaar geleden
Voel me ook veel beroerder als bij de andere twee zwangerschappen...misselijk...extreem moe...om over m鈥檔 stemmingen maar te zwijgen馃槀
5 jaar geleden
Derde zwangerschap en ik heb nog geen vergelijkbare buik, maar wel al redelijk wat aan buikvorming. Mijn vriend plaagt me ook al dat het er twee zijn. Helaas zijn hier alle vroege echos gecanceld ivm corona. Hopelijk mag ik 6 maart maar na de berichten van gisteren heb ik er een hard hoofd in. Even afwachten dus.
5 jaar geleden
Mijn buik begon met mijn tweeling zwangerschap iets sneller met groeien. Ben niet misselijk geweest. Toendertijd ook 0 kwaaltjes gehad. T wil dus niet altijd wat zeggen... maar spannend zeg!!! 馃榾
5 jaar geleden
Wat spannend voor je zeg
Hier beetje vergelijkbaren situatie mijn 3e zwangerschap ik ben heel slank van mijn zelf maar mijn buik is nu met 7 weken zo duidelijk zichtbaar... dat collega's zich al bij 5/6 weken afvroegen of ik zwanger was. Ik had dit namelijk bij de vorige twee zwangerschappen pas rond de 12-15 weken pas een buikje
1.5 week voor dat ik moest testen had ik al last van mijn borsten en zeer humeurig bui en slecht slapen ook sinds twee weken slaat de misselijkheid regelmatig toe. Ook heb ik erg kramp in mijn buik steeds waar ik me af en toe wel zorgen om maak
Ik heb ook wel is momenten gehad dat ik dacht zouden het er twee zijn ...
Volgende week vrijdag de echo ik vind het heel spannend 馃挋馃挅
5 jaar geleden
Pow knappe buik al. Ik nu 8 weken en ook een knappe buik al. 1,5 week terug echo gehad en was er 1 embryo zichtbaar. Maar ben zo enorm misselijk en moe en de zwangerschap test gaf al positief aan 3 dagen voor de nod... Dus ben benieuwd of 't er misschien toch 2 zijn(?)
5 jaar geleden
Wauw indrukwekkende buik hoor, mooi! Ik ben ook zwanger van m鈥檔 derde en merk dat m鈥檔 broeken al beginnen te knellen, maar ben nog niet zo overduidelijk zwanger al jij. Volgens mij zegt het niet zoveel over hoeveel kinderen er in je buik aan het ontwikkelen zijn.
Ik ben wel benieuwd hoe jullie allemaal vroege echo鈥檚 georganiseerd krijgen want ik moet wachten tot 17 maart, terwijl ik boven de 40 ben en heel graag wil weten of het er meer dan 1 is (mijn moeder is van een 2-eiige tweeling).
5 jaar geleden
Wow dat is idd al een behoorlijke buik! Wat ik zo grappig vind om te lezen is dat mensen die enorm misselijk zijn soms denken aan een tweeling zwangerschap, terwijl dit echt niet altijd wat zegt. Ik heb zelf een tweeling zwangerschap gehad en ben toen totaal niet misselijk geweest. Sterker nog, had toen 0 kwaaltjes. Nu zwanger van 1 en daar heb ik meer kwaaltjes van. Het zegt dus echt niet altijd iets. Mijn buik groeit nu ook al behoorlijk, maar heb ook veel buikpijn, last van m'n darmen. Dus vermoed dat het daar van komt. Op de echo van 6 weken was ook 1 kindje te zien.
Anyway.. heel veel succes met je zwangerschap en als het er 2 zijn, geniet er van! Het is zo bijzonder. 馃崁