4 Reacties

één jaar geleden

Voel je niet schuldig, het is denk ik de leeftijd. Waarschijnlijk voelt hij zich ook erg fijn bij oma wat alleen maar goed is! Ik werk ook 2 dagen en laatste ging ik mijn zoontje ophalen wou hij ook bij me schoonzus op de arm blijven 🤭 mijn zoontje word 17 januari 15 maanden. Maak je niet te druk erom het komt wel x

één jaar geleden

Reactie op Oktoberbabyboy

Voel je niet schuldig, het is denk ik de leeftijd. Waarschijnlijk voelt hij ...
Hij kijkt ook boos en draait daarna om. 😣

één jaar geleden

Zodra onze dochter oma ziet is het ook geen mama meer. ik zie dit totaal niet als mijn kind wil me niet. Ik werk overigens 4 dagen, 1 dag oma, 1dag papa en 2 dagen opvang. Ik bekijk het juist positief (wellicht een tip). Voor de kleintjes is de grote wereld al zo veel wat ze binnen krijgen en dat ze graag bij oma en opa zijn is alleen maar een goed teken, daar hebben ze dus ook rust en voelen ze zich op hun gemak, hoe fijn is dat! Ik zou het vervelender vinden als ze oma niet zag staan want dat zegt dan ook genoeg. Je hoeft je echt niet schuldig te voelen! Zoals ik me herinner was het juist een feestje bij oma omdat je altijd wat meer aandacht of wat meer lekkers kreeg. Komt echt goed ♥️

één jaar geleden

Je kunt het ook zo zien: jouw kind is goed aan je gehecht, voelt zich veilig en kan (durft) zich daardoor ook aan anderen dichtbij (oma) te hechten.