Hi! Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met de minimonkey minichair bij kindjes die goed kunnen zitten maar ook zéér beweeglijk zijn 🙈😅
Is het veilig? Is het handig voor uit eten op vakantie? De prijs waard? Dankjewel!
Ik wilde deze kopen, maar toen zei mn moeder heel slim: dan zit ze nooit op een fijne ooghoogte aan tafel bij jullie, maar heel wat lager, gaat ze dat überhaupt fijn vinden 🤔
Wij hebben hem gekocht, alleen voor op vakantie is ze nu eigenlijk nog net te klein om goed erin te zitten en komt ze net met haar ogen boven tafel uit 😂.
Niet zo gezellig dus, voorlopig nog even de kinderstoel
Wij hebben hem en zijn er heel blij mee! Hij zit er heel stevig in, het is hem niet gelukt om eruit te komen. Heel fijn als er geen kinderstoel beschikbaar is.
Zeker geen miskoop!
Wij hebben hem en zijn er heel blij mee! Hij zit er heel stevig in, het is hem niet gelukt om eruit te komen. Heel fijn als er geen kinderstoel beschikbaar is.
Zeker geen miskoop!
Zeker geen miskoop!
Zeker geen miskoop!
Ik vond op vakantie mee uit eten in de simpele buggy ook goed gaan, dan zat ze ook een soort van op dezelfde hoogte.
Verder hebben wij na tips hier de humpy dumpy hang stoel gekocht. Mooi stevig ding. Niet goedkoop.
Werkt top. Voor zo'n kleiner vierkant tafeltje met driehoekig onderstel is hij niet optimaal en nadeel zou je kunnen vinden dat je een plek aan tafel kwijt bent omdat je het stoeltje dus echt aan de tafel hangt, wat je bij een vrijstaande stoel niet hebt.
Mini monkey heb ik niet gebruikt maar wilde toch even reageren hiermee :)
Bij ons eerste zijn hebben we nog 2 mooie verre rondreizen gedaan. Als eet stoel gebruikte wij de maxicosie of de buggy werkt prima voor ons. Gaan we in ned op vakantie hebben gewoon de bekende ikea stoel voor in de auto. Succes