17 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op Pompoen
Ja ik heb dit ook heel erg Kokhalzen, maag draait om en overgeven bij hoest ...
Echt vreselijk, ookal drink ik alleen water als ik hoest weet ik al hoe laat het is 馃槱馃槱
5 jaar geleden
Ben niet de enige gelukkig, pff of je neus ophalen馃槬馃槬
Met me neus heb ik nog geen last van, nu wel erg veel niezen en een beetje een bloed neus, ik heb het echt alleen met hoesten het komt ook niet zomaar ofzo, in de middag heb ik er bijna geen last van. Ik lees soms wel dat mensen het uit het niet hebben dus dacht dat ik ook de enige was, gelukkig niet maar het is zo vervelend soms dan raakt mn vriend ook in de stress na het avond eten 馃槄馃槄 vind het wel zielig dat hij er zo mee zit zegt ie de dag erna doe maar rustig want je bent ziek haha, hopelijk is dit binnenkort voorbij en kunnen we lekker genieten
5 jaar geleden
Heb nu ook last van dezelfde smaak en geur, ik proef het eten nog wel maar daarna heb ik voor de rest van de dag een gekke smaak en geur dat niet weg gaat
5 jaar geleden
Ik ben 11 weken en al vanaf week 4 dag in en uit misselijk, laatste dagen hield ik wat meer binnen maar helaas door hoesten/ verkoudheid blijft er weer weinig binnen.
5 jaar geleden
Reactie op Onsdraakje
Ik ben 11 weken en al vanaf week 4 dag in en uit misselijk, laatste dagen h ...
Irritand he 馃槱 heb er vandaag weer last van, sommige dagen gaan wel oke maar sommige ook totaal niet
5 jaar geleden
Reactie op EllenDH
Ik krijg ook kokhalsneigingen bij het hoesten. En als ik moet niezen soms e ...
Gelukkig is het nu wat minder bij mij maar ookal hoeste ik 1 keer heel zacht maakte niet uit welk moment van de dag, het kwam er allemaal uit 馃槗
5 jaar geleden
Ooh zo herkenbaar. Blij te horen dat ik niet de enige ben. Echt elke ochtend als ik hoest of ook maar een beetje kuch word ik meteen zo misselijk en moet ik bijna altijd overgeven. Vooral in de ochtend heel naar want dan is het alleen maar gal.. Hoop dat dit niet de hele zwangerschap blijft en snel weg gaat.
5 jaar geleden
Reactie op Bjw94
Ooh zo herkenbaar. Blij te horen dat ik niet de enige ben. Echt elke ochten ...
Jaa in de ochtend is het echt vreselijk en soms doet dat ook pijn, ik zie dat je een weekje verder bent dan mij. Bij mij is het echt aan het minderen maar ik heb soms nog wel van die momenten dat het gebeurd
5 jaar geleden
Oh ik dacht al dat het aan mij lag, ook bij een geur moet ik kokhalzen en hoesten en spugen. Maar het is me ook al eens gebeurd na hard lachen, of na een emotionele bui. Is net alsof de druk in de buik en het hoesten je dan die kokhals neigingen geeft en daarmee dus ook moet overgeven.
5 jaar geleden
Ik had er echt al sinds week 6 last van, elke dag en soms 2x in de dag. Vrijdag ben ik 16 weken, het neemt af nu bij mij maar ik heb soms savond nog echt wel dat ik moet overgeven. Gelukkig niet meer zo erg als eerst dus dat betekend dat het gelukkig minder word. Hopelijk voor jullie ook allemaal want zo is het idd niet leuk (maar zo weet je wel dat alles nog goed zit in je buik馃槈 zo hield ik het in me hoofd)