19 Reacties
één jaar geleden
Misselijkheid tijdens je zwangerschap wordt veroorzaakt door het hoge hormoon.. Op het moment dat het nog niet te testen valt lijkt het mij erg onwaarschijnlijk dat het kwaaltje van een zwangerschap afkomstig is ivm dat hcg hormoon nog niet voldoende is..
Maar wie weet!! Spannend deze periode, veel succes
één jaar geleden
Ik weetniet of dat kan maar kan mezelf wel vinden in jouw verhaal..Wij proberen ook opnieuw zwanger te worden. Vorige keer was het de eerste keer gelijk raak. En nu zijn we twee maanden verder en nog niks…. Maar ja ik mag over twee weken testen. En ik heb nu al het gevoel dat mijn borsten pijn doen😅 denk echt dat het bij mij schijnzwangerschap hormonen zijn. Ik hoop voor jou dat je echt zwanger bent ❤️
één jaar geleden
Haha nee. Maar had vandaag ook zo’n gevoel van menstruatie pijn terwijl ik dat pas over een week wordt. Heb veel afscheiding… dus.. geen idee haha we zijn nu onderweg naar zuid Frankrijk. Dus daar ga ik er achter komen of t ja of nee is 😂
Iedereen bedankt voor het reageren. En de mensen die het nodig hebben: succes 🙌🏼
één jaar geleden
Ooh wat leuk gefeliciteerd! Hier ook een oktober '21 en een mei '24 baby in de maak haha.
één jaar geleden
Reactie op BB1121
Haha wat toevallig! Leuk en gefeliciteerd! Voel je je goed? Ik heb tot nu t ...
Jaa he haha, dankjewel jij ook! Ik ben wel snel moe val savond in slaap op de bank, verder geen klachten hoor. Maar het is ook heel pril, vorige zwangerschap van week 6 tot 20 misselijk geweest dus hopelijk sla ik dat deze zwangerschap over🤞🏻