27 Reacties

5 jaar geleden

🙋🏽‍♀️ same.. bijna absurd hoe anders het is. Bij mij ook de 3e en de eerste 2 ben ik in mijn herinnering best aardig doorheen gefiets. Nu slaap ik echt het liefst dag en nacht en ook continue een misselijk gevoel bleh🙈

5 jaar geleden

Hoi hoi ik heb exact hetzelfde bij de eerste nergens last van. Nu de tweede zwangerschap (wel van een tweeling) moe, pijn in m'n onderbuik, misselijk alle kwaaltjes die je maar kan bedenken. Is heel gek, dat het zo anders is.

5 jaar geleden

Hier ook,.. super moe, futloos en lagerugpijn, moodswings. Ik kreeg de tip om wat meer te bewegen ipv te slapen maar ik ben vandaag een half uurtje gaan wandelen en ik had het gevoel dat mijn benen loodzwaar waren, buiten adem en echt verlangen naar wat slaap.. Ergens ben ik blij dat ik niet alleen ben want hier is de zwangerschap nog een geheim.

5 jaar geleden

Alsof ik mezelf hoor. Ook mijn 3e zwangerschap. Eerste 2 ging soepeltjes allebei.. Nu ook depri. Moe lusteloos, enorm lui. Gewoon bleghhhh. Hoop zo dat dit gauw over is.

5 jaar geleden

Joe! Hier nog 1. Ik slaap langer, liefst tot 10.00 uur en doordeweeks ga ik er om half 9 met moeite uit 😜. Om 16.00 uur red ik het echt niet meer en slaap ik zomaar weer 2 uurtjes en ga ik tussen 21.00 en 22.00 uur weer naar bed. Sommige dagen kom ik best prima door, maar vaak mega moe, geen concentratie en super futloos. Lopen werkt voor mij nog niet. Ik hoop zo dat dit snel beter gaat. Samen met het niet kunnen eten, vind ik er soms niet zoveel aan. Super dankbaar dat het is gelukt, maar het is nog geen feestje. 🙈

5 jaar geleden

Hey, hier zwanger van een 2e. Merk dat ik echt op ben ik probeer actief te blijven maar heb snel last van mijn rug/bekken probeer echt een balans te vinden maar dat lukt nog niet echt. Ben nu 11 weken hoop dat het vermoeide snel over is. Bij de eerste barste ik juist van de energie.

5 jaar geleden

Ik ben zwanger van mijn eerste kindje en ben ook zo moe en amper energie.

5 jaar geleden

Ontzettend herkenbaar Ik ben nu 9.5 week zwanger vd derde en dood en doodmoe. Het vervelendste is de misselijkheid die ik heel de dag voel :( Kreeg als tip om gember tabletten te slikken. Iemand toevallig ervaring mee?

5 jaar geleden

Ik ben zwanger van mijn eerste kindje dus weet niet wat normaal is maar ben ook best wel moe. Lig elke avond om 20u al te slapen op de bank. Komt ook wel omdat ik veel werk afgelopen week ook 40u gewerkt en niemand weet het nog op het werk dus blijf gewoon hetzelfde doen dan anders. Alleen in de avond ben ik dus niks meer waard!

5 jaar geleden

Reactie op sappie005

Ontzettend herkenbaar Ik ben nu 9.5 week zwanger vd derde en dood en doodm ...
Ik drink de hele dag gember thee, munt thee, muntsnoepjes, heb polsbandjes tegen misselijkheid gehad, daarnaast heb ik ook maagzuur en buikpijn daar tegen neem ik rennies en maagbeschermers maar eerlijk gezegd: niets helpt echt, misschien help jou een van die tips. Heb denk k alles kwaaltjes die er zijn inclusief pijn in mijn stuit/ onderrug en nu ineens tintelende handen en vinders in de nacht 🤷🏻‍♀️. Succes 🤞🏻

5 jaar geleden

Reactie op Amber6

Ik ben zwanger van mijn eerste kindje dus weet niet wat normaal is maar ben ...
Dit precies hetzelfde alles Kost me veels te veel energie en daarna ben ik echt op 😩

5 jaar geleden

Same 🙋🏽‍♀️ gister hele dag gewerkt, uiteindelijk moest ik terug naar huis lopen (2km)😂 en ik dacht achja bewegen is goed 🤗 nou ik zeg t je🤣 thuis ben ik rond 7 in bed gaan liggen, werd 00:00 wakker😂

5 jaar geleden

Hai hai, ik ben al moe voordat ik wakker wordt. Bij mijn vorige zwangerschap 🤰🏻 had ik het ook wel. Maar nu is het extreem. Alles moet uit mijn tenen komen letterlijk 🤦🏻‍♀️

5 jaar geleden

Idem dito hier🙋🏼‍♀️ hier zwanger van de 4de. Vorige zwangerschappen vielen goed mee maar nu heel de dag misselijk maar toch honger. En zo moe en futloos dat ik zelfs met de andere kids vaak al om 20u ik mijn bed kruip🙈

5 jaar geleden

Reactie op Elisadh

Hai hai, ik ben al moe voordat ik wakker wordt. Bij mijn vorige zwangerscha ...
Precies dit.. 😭 Kan soms ook janken van moeheid 🥺

5 jaar geleden

Ik ben zwanger van de eerste en voel mij ook doodmoe. En de menstruatiepijn.. heel herkenbaar

5 jaar geleden

Hier ook zwanger van de derde. Ook totaal anders als de vorige 2. Die 2 waren ook veel met elkaar tr vergelijken. Bij hen had ik sochtrnds enorme misselijkheid tot braken en enorme zuurbranden. Maar dat was na een paar uurtjes wrg. Bij deze ben ik de hele dag misselijk en enorme honger. Ik ben zo enorm moe dat ik gewoon de hele dag kan liggen op de bank.😔 Ik ben nu 8 weken en 2 dagen zwanger dus nog even volhouden. Hopelijk is het na 12 weken voorbij!!

5 jaar geleden

Ik ben zwanger van de 2e en ook verschrikkelijk moe.. het is tegenwoordig een wonder als ik na 20:00 wakker ben. Ik ben nu denk ik 8 weken zwanger en hoop dat deze vermoeidheid snel verdwijnt😴

5 jaar geleden

Reactie op sappie005

Ontzettend herkenbaar Ik ben nu 9.5 week zwanger vd derde en dood en doodm ...
Ja ik heb die ook gekregen. Ik moet zeggen dat het de misselijkheid bij mij zeker wel minder maakt wat ook fijn is. Dus ik kan wel zeggen dat het gedeeltelijk helpt en het toch wel een bepaalde opluchting brengt bij mij. Maar ja helaas is er niet echt een wondermiddel😅😅hopelijk wordt alles veel beter na 12 weken😂

5 jaar geleden

Ik ben nu 9.3 week zwanger van mijn eerste kindje en ben al 4 weken alleen maar moe. Ik slaap momenteel gemiddeld 14-16 uur per dag. Ik ben hele dag misselijk (gelukkig zonder overgeven) en heb honger tegelijk. Vind alleen alles vies en stinken. Lage rugpijn en nek/schouder pijn. Zit al 4 weken ziek thuis van werk. Iedereen weet het bij mij al, ik kan niet liegen dat merkt iedereen meteen aan mij dusja😂