11 Reacties
4 jaar geleden
Toen mijn oudste nog te klein was om echt te knutselen had ik dingen gemaakt met geverfde handjes/voetjes. Een vaas met bloemen (handjes), een vlinder (voetjes), rupsje nooitgenoeg (teentjes), een zonnetje van zijn gezicht met zonnestralen (handjes), oma/mama en baby olifant (hand van jezelf en je baby), theedoos "bestempelen" (handjes en/of voetjes) enz. Met de handjes en voetjes kan je zoveel leuks maken!
4 jaar geleden
Gemaakt voor mn moeder haar verjaardag. Alles zat onder de verf🙈 maar toch ook weer zo leuk om te doen.

4 jaar geleden
Reactie op Autoline
Mooi! Hoe heb je dat gedaan? Hahah. Mijn zoon is echt een wilde en nu const ...
Haha hier ook constant voeten in de mond
Wij hebben het met z'n 2en moeten doen. Eerst zorgen dat je alle benodigde spullen bij de hand hebt!
We hebben een groot kleed over de tafel gelegd en mijn zoontje hier in z'n luier op de tafelrand gezet. M'n man hield hem vast en ik beschilderde zijn voetje. M'n man tilde hem vervolgens op en hield hem boven de tafel, zodat ik zijn voetje om het papier kon stempelen. Eerst het ene voetje, die schoonmaken en daarna het andere voetje :)
4 jaar geleden
Dit is het resultaat van onze kliedersessie van gisteren. Meneer had er helemaal lol in en dat is het belangrijkste. De eerste tekening al uitgedeeld aan de oppas en zij straalde van geluk. Ook ik ben helemaal trots op zijn tekeningen❤️ alle tekeningen enzo hoeven van mij niet perfect te zijn. Ik vind het vooral belangrijk dat de kleine lol heeft gehad tijdens het maken.