38 Reacties

5 jaar geleden

Helaas geen tips, maar ik herken het gevoel moet me er echt toe zetten! Heb je toevallig al water in een fles geprobeerd? Spa of iets dergelijks? Dat hielp bij mij wel een beetje

5 jaar geleden

Misschien crystal clear? Weinig calorieën en wel een lekker smaakje..

5 jaar geleden

Ik drink veel suikervrije ranja en crystal clear zonder koolzuur. Misschien dat dat iets is voor je?

5 jaar geleden

Hi ik heb het zelfde probleem, ik drink weinig en word misselijk aan het gedachte al. Spa rood met heel klein beetje siroop helpt heel goed. En Spa rood helpt ook tegen misselijkheid beter dan cola met veel suiker erin. Succes !

5 jaar geleden

Probeer koolzuurhoudend water evt met smaakje, koolzuur helpt vaak tegen de misselijkheid. Ik heb precies hetzelfde en bij maakt dat het verschil. Succes!

5 jaar geleden

Ik drink de dubbelfris 1kcal graag. Heb een glas met een rietje waar ik uit drink.

5 jaar geleden

Aquarius lemon doet het voor mij!

5 jaar geleden

Goede tips, bedankt ga ik proberen. Ja Spa rood gaat wel maar ik hou er rekening mee dat dat op een gegeven moment weer lastiger wordt als je maagzuur enzo krijgt. Gelukkig zijn er inderdaad genoeg alternatieve

5 jaar geleden

Ik ben nu over gegaan op limonade maar ja daar zit ook suiker in. Maar moest echt meer gaan drinken anders krijg ik hoofdpijn.

5 jaar geleden

Of beetje vruchtensap aanlengen met water (warm of koud). Ik doe daar verse gember bij tegen misselijkheid. Helpt wel iets bij mij!

5 jaar geleden

Inderdaad zelf aanlengen met ranja? Kun je het zo zoet (en calorie-arm) maken als je wil. Of water met toevoegingen, bijvoorbeeld verse gember, munt, komkommer of frambozen. Is lekker fris. En anders ginger ale? Die gaat bij mij goed!

5 jaar geleden

Reactie op MC6

Inderdaad zelf aanlengen met ranja? Kun je het zo zoet (en calorie-arm) mak ...
Of zelf smoothies maken met vers fruit en groente?

5 jaar geleden

Ik heb hetzelfde. Normaal drink ik echt bijna niet anders dan water en thee. Maar dat krijg ik nu niet weg. Wat wel lukt is limonadesiroop, ijsthee of water met vers fruit erin, zodat het een smaakje geeft. Liever drink ik geen limonade of frisdrank. Dus ik loop de hele dag met een fles water met citroen erin op mijn werk.

5 jaar geleden

Reactie op jj0706

Ik heb hetzelfde. Normaal drink ik echt bijna niet anders dan water en thee ...
Ik heb precies hetzelfde. Normaal alleen maar water, thee, koffie, maar nu komt al dat water en thee mn neus uit. Heb vandaag limonadesiroop gekocht wat ik heel licht wil gaan aanlengen. Icetea vind ik nu ook heel lekker, maar niet zo gezond..

5 jaar geleden

Probeer eens water met siroop? Je hebt er zo van het merk Tessière fsoiets met 0% suiker

5 jaar geleden

Hier ook, eten gaat ook moeizaam dus pak wat vaker een beetje fanta of dubbel fris. Na bijna 6 weken ranja ben ik daar ook weer klaar mee 😂. Alles staat me zo tegen qua eten en drinken.

5 jaar geleden

Misschien een stom idee.. Maar al eens afgekoelde gember thee met citroen en honing geprobeerd? Soort van ice tea. Beste is wel lokale honing te gebruiken, is goed tegen pollen allergieën.

5 jaar geleden

Ik heb ook echt sinds 3 weken moeite met drinken en al helemaal met water. Om niet te "ongezond" te drinken doe ik nu klein beetje ice tea in een beker en dan vul ik het bij met water. Maar ik kom niet aan de dagelijkse 2 liter die aanbevolen wordt :(

5 jaar geleden

Hier lust ook zowat niets, limo gaat er opzich goed in

5 jaar geleden

Ik dronk voorheen altijd gember thee, maar dat krijg ik ook niet weg. Die limo van Tessiere heb ik, maar is zoooo zoet als je water gewend bent. Ze hebben ook lekkere pina colada en mojito limo, lekker met Spa rood. Helaas krijg ik dat niet meer weg maar misschien goede tip als je een verantwoorde cocktail wil