38 Reacties
5 jaar geleden
Helaas geen tips, maar ik herken het gevoel moet me er echt toe zetten! Heb je toevallig al water in een fles geprobeerd? Spa of iets dergelijks? Dat hielp bij mij wel een beetje
5 jaar geleden
Hi ik heb het zelfde probleem, ik drink weinig en word misselijk aan het gedachte al. Spa rood met heel klein beetje siroop helpt heel goed. En Spa rood helpt ook tegen misselijkheid beter dan cola met veel suiker erin. Succes !
5 jaar geleden
Ik ben nu over gegaan op limonade maar ja daar zit ook suiker in. Maar moest echt meer gaan drinken anders krijg ik hoofdpijn.
5 jaar geleden
Ik heb hetzelfde. Normaal drink ik echt bijna niet anders dan water en thee. Maar dat krijg ik nu niet weg. Wat wel lukt is limonadesiroop, ijsthee of water met vers fruit erin, zodat het een smaakje geeft. Liever drink ik geen limonade of frisdrank. Dus ik loop de hele dag met een fles water met citroen erin op mijn werk.
5 jaar geleden
Reactie op jj0706
Ik heb hetzelfde. Normaal drink ik echt bijna niet anders dan water en thee ...
Ik heb precies hetzelfde. Normaal alleen maar water, thee, koffie, maar nu komt al dat water en thee mn neus uit. Heb vandaag limonadesiroop gekocht wat ik heel licht wil gaan aanlengen. Icetea vind ik nu ook heel lekker, maar niet zo gezond..
5 jaar geleden
Hier ook, eten gaat ook moeizaam dus pak wat vaker een beetje fanta of dubbel fris. Na bijna 6 weken ranja ben ik daar ook weer klaar mee 😂. Alles staat me zo tegen qua eten en drinken.
5 jaar geleden
Ik dronk voorheen altijd gember thee, maar dat krijg ik ook niet weg. Die limo van Tessiere heb ik, maar is zoooo zoet als je water gewend bent. Ze hebben ook lekkere pina colada en mojito limo, lekker met Spa rood. Helaas krijg ik dat niet meer weg maar misschien goede tip als je een verantwoorde cocktail wil