22 Reacties

één jaar geleden

Ik kijk de vlogs van Teske. Ik vind had heel leuk overkomen. Heel rustig maar ook eerlijk. Ze komt zo lief over met haar gezin en vind de naam leuk van haar zoontje! Vergeet nooit meer die twinkels in haar ogen toen ze ging bevallen. Ik kijk soms vlogs van Elise broers. Maar alleen als mn man er niet is want hij vind haar zooo irritant. Zelfde geldt voor Laura. Denk dat het hun stem is 😂 Fadim Kurt kijk ik ook. Vind soms jammer hoe ze zichzelf neerzet. Maar ze is zoals ze is. Kijk ook meisje op de dijk( heeft laats een miskraam gehad, dus echt een hele verdrietige vlog) vergeet er vast een paar

één jaar geleden

Oh ik kijk ook Julia Johanna( thingsjulialoves) vind haar low key vervelend maar weet niet waarom en toch blijf ik kijken 😂

één jaar geleden

Reactie op Anney

Ik kijk de vlogs van Teske. Ik vind had heel leuk overkomen. Heel rustig ma ...
Ik vind elise broers ook mega anoying haha. Heb haar ontvolgd inmiddels fake insta life😑😂 ik zou het leuk vinden als iemand mij zou volgen als je het leuk vind! Ik heb een eigen blog en influence voor het kinderwagen merk leclerc baby waarbij ik mommy stories vertel. Op insta : @survivalguidetoadulthood Website: https://www.survivalguidetoadulthood.com Leclerc: https://www.leclercbaby.com/nl/l/pregnancy-journey/ ❤️❤️❤️

één jaar geleden

Ik vind Julia Johanna juist leuk om te kijken! Lekker alledaags! Niet zo gemaakt. Teske kijk ik ook, maar vind ik de laatste tijd iets minder. Elise Boers ook eens gekeken, maar die kon me niet zo boeien.

één jaar geleden

Reactie op Papfles

Ik vind Julia Johanna juist leuk om te kijken! Lekker alledaags! Niet zo ge ...
Daar ben ik het wel Me eens ze komt zeker niet gemaakt over. Wie volg je nog meer? Hhaahahah ja der vlogs van Elise b zijn ja interessant.

één jaar geleden

Reactie op survivalguide

Ik vind elise broers ook mega anoying haha. Heb haar ontvolgd inmiddels fak ...
Ik ga kijken! Hahaha wie volg je nog meer?

één jaar geleden

Oh ik volg ook marlieke koks. Ze is vaak wel eerlijk. Maar ik kan me niet echt vinden in haar leven ofzo, omdat hij super luxe overkomt. Heeft net ook even een dikke Vila gekocht in Weesp.

één jaar geleden

Ik kijk vaak My Best Self, hele leuke moeder van twee kids. Ook Optima Vita maar vind haar de laatste tijd iets minder geworden doordat ze een beetje veranderd is naar mijn mening. Charlotte Hoeboer vind ik sinds ze moeder is geworden erg leuk, hele eerlijke mama die niet bang is om bepaalde taboes te doorbreken.

één jaar geleden

Reactie op Mandje000

Ik kijk vaak My Best Self, hele leuke moeder van twee kids. Ook Optima Vita ...
My Best Self is ook leuk inderdaad! Kijk ik alleen ook niet zo vaak, omdat ik het leuker vind om te kijken naar moeders met 1 kindje in dezelfde leeftijd als mijn zoontje.

één jaar geleden

Love Julia Johanna...lekker eerlijk dat moederschap echt niet altijd makkelijk is. Sarah Rebecca, in verwachting van de tweede..optimavita vind ik ook minder geworden 🤷‍♀️

één jaar geleden

Op Snapchat maar ook op Instagram te volgen: souadheidi en gewoonmila. Beide veel kindjes, love it.

één jaar geleden

Reactie op JenniferM

Op Snapchat maar ook op Instagram te volgen: souadheidi en gewoonmila. Beid ...
Ik zie bij gewoon Mila Niks anders dan hele dag opruimen en koken. Ze heeft wel heerlijke recepten en leuke aanbiedingen dat wel

één jaar geleden

Reactie op mhdv91

Love Julia Johanna...lekker eerlijk dat moederschap echt niet altijd makkel ...
Ja ik vind haar beetje ja weet niet kan m’n vinger er niet opleggen. Kijk haar overigens wel 🤣 dat blijkbaar vind ik haar toch stormen leuk. Ik hoor vaker dat optima vita saai is geworden. Ik ken haar niet echt

één maand geleden

Hebben jullie nog leuke volgtips?

één maand geleden

Hebben jullie nog leuke volgtips?
Ehm Ik vond Manon of Paulien tilstra wel leuk. Als je wat realistischer wilt dan zijn Julia Johanna ofzo en teske wel leuk. Mijn conclusie is dat ik vaak elke mom influencer wel beetje vervelend vind.. vooral Door sluip reclame en alles wat ze aansmeren. Maar dat is natuurlijk hun werk 🤣 Verder vind ik Kimberly wolf wel leuk. Je hebt nog Elise broers en haar zusje. Beautygloss, Laura ponticorvo,

één maand geleden

Teske, diede joosten, djanifa verlosmoeder, heysleepybaby (Engels), Carys Whittaker (Engels), startingsolidswithsunnie (Engels) en kleinebuikjesvullen!

één maand geleden

Reactie op Anney

Ehm Ik vond Manon of Paulien tilstra wel leuk. Als je wat realistischer ...
Heel eerlijk: die Laura vind ik wel overdreven en nep.

één maand geleden

Reactie op Gebruikersnaamblabla

Heel eerlijk: die Laura vind ik wel overdreven en nep.
Hahahah ze lijkt me echt een lieverd, als in naar de mensen naast haar, maar ik heb wel beetje moeite met die stem komt idd heel nep over. Maar dat vindt mijn man weer over die Elise broers 🤣🤣🫢

één maand geleden

Reactie op Ninanonowars

Teske, diede joosten, djanifa verlosmoeder, heysleepybaby (Engels), Carys W ...
Hoe kan ik verkoopmedewerker nou vergeten. Zij is het leukst!

één maand geleden

Reactie op Anney

Hahahah ze lijkt me echt een lieverd, als in naar de mensen naast haar, maa ...
Ja dat zeker! Het lijkt mij inderdaad ook een lieverd, maar ik werd echt misselijk toen ik laatst een filmpje zocht over hoe je zo’n föhn borstel goed moest gebruiken. Zij stond bovenaan met haar tutorial. Ik kreeg gewoon plaatsvervangende schaamte, zo zoet en nep.