32 Reacties

één jaar geleden

Gelukkig is het goed gegaan. Nergens last van . Heb me zelf weer te druk gemaakt🤣

één jaar geleden

Reactie op Pr 1992

Gelukkig is het goed gegaan. Nergens last van . Heb me zelf weer te druk ge ...
😂 herkenbaar!! Gelukkig is het goed gegaan🍀

één jaar geleden

Dag na de prikjes niet ziek, helaas op dag 9 koorts, oogontsteking en open plekjes in de mond..gebeld en dit kunnen dus ook bijwerkingen ervan zijn😐 inmiddels weer helemaal opgeknapt! Succes hopelijk blijft het hem bespaard!

één jaar geleden

Hier was dit eerlijk waar de enige prik waar hij eens niet ziek van is geworden😂👍 al die andere waren drama!

één jaar geleden

Jeetje vandaag heeft ons mannetje gewoon 10!!! volle en natte spuitluiers gehad. Niet normaal. Zoveel!! Had voor zn vaccinaties al wat dunnere luiers. Zn hoektand zit er echt aan te komen. Maar 10 op een dag. Het liep letterlijk uit z'n luier langs z'n benen naar beneden....🫥 Hij zit niet helemaal lekker in z'n vel. Drinkt gelukkig wel heel goed!! Maar jeetje, kan het ook door de vaccinatie komen?!

één jaar geleden

Nou toevallig heeft mijn zoontje vannacht hele nacht gespuugd. Wel groffe overgeefstukken van het avond eten.. geen idee of dat ook door de prikjes kan komen.. vandaag goed te pas maar wou niet veel eten en moeite met poepen wel..

één jaar geleden

Reactie op -Vino-93

Jeetje vandaag heeft ons mannetje gewoon 10!!! volle en natte spuitluiers g ...
Mijn zoontje begon vannacht zo te huilen dachten wat is het toch, nou hij zat helemaal onder de dunne diaree. Zelf de slaapzak helemaal vies. Snachts onder de douche moeten zetten arm kind. Ik zou bijna zeggen dat het wel van de vaccinaties moet komen

één jaar geleden

Reactie op Pr 1992

Nou toevallig heeft mijn zoontje vannacht hele nacht gespuugd. Wel groffe o ...
Dat is idd wel toevallig? Ik heb geen idee of dit bijwerkingen kunnen zijn. Hoe is het gegaan met jouw zoontje?

één jaar geleden

Reactie op -Vino-93

Dat is idd wel toevallig? Ik heb geen idee of dit bijwerkingen kunnen zijn. ...
Vannacht ook flinke spuitluier gehad. Half 2 nog onder de douche moeten zetten. Hij had er flink last van. Maar daarna lekker bij papa en mama in bed en heeft die tenminste nog beetje kunnen slapen😊

één jaar geleden

Reactie op Pr 1992

Vannacht ook flinke spuitluier gehad. Half 2 nog onder de douche moeten zet ...
Hier ook afgelopen week flink buikgriep gehad dus wellicht heerst er ook zoiets bij jullie. Kan me bijna niet voorstellen dat dit een bijwerking van de vaccinatie kan zijn want die heb ik volgens mij nooit echt gehoord.

één jaar geleden

Reactie op Lappenpopje

Hier ook afgelopen week flink buikgriep gehad dus wellicht heerst er ook zo ...
Thanks voor je bericht!! Dat zou het idd ook nog kunnen zijn. Soms vind het zo lastig, omdat dan echt ALLES tegelijk komt😑 zn hoektand, vaccinatie en dan die spuitluiers die echt niet normaal zijn. Bijkomend is het nu lastig doen met eten, snel moe, hangerig en huilerig. Wat allemaal super logisch is, maar jeetje af en toe🤯 Zo, dat moest er even uit! Haha

één jaar geleden

Hier na ongeveer 12 dagen wat verhoging gehad en wat jengeliger geweest dan normaal 😅🥺 verder viel het me gelukkig hartstikke mee! Wel even rekening mee houden dat de klachten dus echt pas een stuk later kunnen komen.. tot die 12 dagen na de prik had hij namelijk nergens last van hier