57 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op sv94
Hier van het zelfde. Ze zeiden tegen mij om normaal vanaf oktober terug te ...
Heb jij al een alternatief?
4 jaar geleden
Reactie op sv94
Neen, aangezien ze bij mij effectief zeggen dat ze gewoon niet aan onderdel ...
Dit zijn echt dingen waar je je nu geen zorgen om wil maken. Gelukkig ben ik wel pas eind oktober uitgerekend, maar was zo blij dat ik alles al had besteld.
4 jaar geleden
Reactie op sv94
Ja ik 17 oktober dus ze zeiden tegen mij om begin oktober eens te bellen en ...
Oh jeetje. Heb je wel al je maxi cosi? Ik heb begrepen dat het in ieder geval van belang is om dat alvast te hebben.
4 jaar geleden
Ik heb gebeld met dreambaby.... Ze hadden nog wat stock voor vrouwen die de komende tijd bevallen.... Maar de rest ging best alternatief zoeken..... Ik heb al alternatief gevonden..... Bevalling voorzien 12/10.
4 jaar geleden
Reactie op DeborahSteelandt
Ik heb gebeld met dreambaby.... Ze hadden nog wat stock voor vrouwen die de ...
Welk alternatief heb jij gevonden?
4 jaar geleden
Reactie op Jeanine-25
Welk alternatief heb jij gevonden?
Wandelwagen, joie, Versatrax, Pavement 🥰🥰🥰
4 jaar geleden
Ik heb tot twee keer toe een Mutsy besteld maar vertrouwde het van geen kant en heb twee weken terug een Nuna Mixx Next besteld. Levertijd staat op eind augustus / begin september. Gelukkig maar anders had ik dus geen kinderwagen voor mijn kind kwam
4 jaar geleden
Ik heb tot twee keer toe een Mutsy besteld maar vertrouwde het van geen kan ...
Gelukkig! Ik ga zo maar een andere uitzoeken.
4 jaar geleden
Zojuist pas het droevige nieuws pas gehoord. Heel erg jammer omdat nu de meeste artikelen al uitverkocht zijn. Ik heb zelf veel problemen gehad met levering van mijn kinderwagen van mutsy, had hem in April al besteld. Eind deze maand zou het laatste onderdeel worden geleverd, het frame. Zojuist contact gehad met de winkel en krijg dezelfde frame alsnog geleverd alleen wel in een andere kleur. Na wat graafwerk op het web zag ik dat ze in april al een aanvraag voor faillissement hebben gedaan, waarschijnlijk dat daarom de bestellingen ook niet werden afgerond.. En dat ze geleverd hebben wat er nog op voorraad is.
Heel veel sterkte alle (toekomstige) moeders, het is echt een gekkenhuis...
4 jaar geleden
Mocht iemand nog een afdekzeil in kleur sea green willen, dan heb ik die. Had deze namelijk los van mijn wagen besteld bij andere winkel
4 jaar geleden
Reactie op henrietteturtle
Zojuist pas het droevige nieuws pas gehoord. Heel erg jammer omdat nu de me ...
Nou he! Gelukkig kan je nog wel een frame krijgen
4 jaar geleden
Zojuist pas het droevige nieuws pas gehoord. Heel erg jammer omdat nu de me ...
Zeg dat, gekkenhuis.. bij Babydump in mei een bestelling geplaatst om eind augustus te laten leveren. Mutsy Traveller met voetenzak, adapters, luiertas en nog een maxi cosi als aanbieding en dan nog de family fix erbij. Alle aanbiedingen in een keer weg en moet zelf overal achteraan bellen.
Super jammer!
4 jaar geleden
Reactie op sv94
Awel onze maxi cosi is van maxi cosi zelf en daar is alsoluut geen probleem ...
Vandaag naar dreambaby geweest en toch andere buggy gekocht. Van maxi cosi zelf, mutsy Nederland is inderdaad failliet & ze wachten op iemand die overneemt. Maar ze weten niet wanneer en of dat zal gebeuren.
4 jaar geleden
Zeg dat, gekkenhuis.. bij Babydump in mei een bestelling geplaatst om eind ...
Oh vreselijk.. weet je wat het is het kan gebeuren maar neem dan vooral geen nieuwe bestellingen meer aan maar geef mensen duidelijkheid. Zo van het bedrijf gaat er mee stoppen. levert alleen nog wat ze op voorraad hebben, was niemand in paniek nu geweest.
4 jaar geleden
Reactie op Jeanine-25
Nou he! Gelukkig kan je nog wel een frame krijgen
Ja gelukkig, heb nog geruild aantal weken terug van kleur van de reiswieg omdat de zwarte niet meer leverbaar was. Als ik dat niet had gedaan had ik nu helemaal zonder gezeten!
4 jaar geleden
Oh vreselijk.. weet je wat het is het kan gebeuren maar neem dan vooral gee ...
Inderdaad, maar vooral dat je er zelf achteraan moet en alles via via moet vernemen. Kreeg nog een mail dat ze niet iedereen persoonlijk konden benaderen. Nee fijn. Als de leverdatum in de buurt kwam en we hoorden niks dan ging er sowieso ook niks gebeuren. Kun je een maand voor de uitgerekende datum nog even lekker een kinderwagen elders uit gaan zoeken. Voor mij geen babydump meer😅