9 Reacties
één jaar geleden
Oja en ook steeds smoesje als “ louie drinken” “louie papa kus” “louie boekje” alsof ze het concept tijdrekken al kennen🙃
één jaar geleden
Volgens mij kennen ze het tijdrekken zeker al hoor 😂😂 hier moet ook altijd van alles ineens nog gedaan worden als hij naar bed moet.. Verder geen tips sorry want volgens mij doe je het al goed. Is hij wel moe genoeg? Misschien een kwartiertje/half uurtje later naar bed?
Het lijkt ook alsof er toch weer een soort sprongetje is vind ik hoor op deze leeftijd, echt ineens ondeugend drakengedrag 😂😂🥰
één jaar geleden
Haha heel herkenbaar.
Mijn dochter begon er al een beetje mee maar gister heel duidelijk MAMAA MAMAAA.
Ik heb gewoon gezegt, nou lekker slapen, kus tot morgen doeiii en hop deur dicht. Na paar keer mama stopte het.
één jaar geleden
Hier hielp het om het avondritueel heel strak te volgen. Geen ruimte geven voor tijdrekken, en ook het uit de slaapkamer weggaan kort houden. In het donker nog een liedje terwijl ik over z'n buik aai en dan al zingend weggaan en op de overloop zing ik nog even door zodat ie weet dat ik in de buurt ben.
één jaar geleden
Wij hebben dit ook en ik heb vanavond mijn shirt waar ik in slaap om een knuffel gedaan en bij haar in bed gelegd. Gezegd dat mama dan zo ook bij haar is. En ik hoop dat dit werkt want ze is gelijk gaan slapen en ik heb haar niet meer gehoord. Want ook ik heb nu al twee weken elke avond een beste strijd!
één jaar geleden
Hier ook sinds een tijdje. Ze schreeuwde haar zusje die dan nog niet diep sliep, wakker, en ik bleef bezig.
Nu leggen we haar op bed zoals altijd, deur op een wat grotere kier en ik ga de was opvouwen op dezelfde verdieping met wat extra gestommel of neuriën, of we douchen om en om. Als ze ons hoort valt ze rustig in slaap.
Als we beneden zijn, krijsen roepen trucjes alle knuffels uit bed springen dansen in bed laten neerploffen.
Nu sinds verzetten van de klok te vroeg wakker. Hier ook naar de peutergroep, maar deze dingen zijn rond de leeftijd van twee gebeurd dus kan niet zeggen waar het nu die komt 🤷♀️