8 Reacties

6 maanden geleden

Hier precies zo! Alleen dan al een aantal weken/ maanden.. Nu weer, ze ligt al 1,5 uur in bed te praten.. nadat ze gehuild heeft. En zodra ze morgen ochtend wakker wordt, start de dag met (aandacht)huilen/miepen.. want echt huilen kun je het niet noemen

6 maanden geleden

Reactie op B_rennXx

Hier precies zo! Alleen dan al een aantal weken/ maanden.. Nu weer, ze l ...
Ja dit is allemaal heel herkenbaar ook met die ochtend enzo. En extra tegendraads, luistert voor geen meter ook

6 maanden geleden

Doet hij nog dutjes? Sinds die van ons geen dutjes meer doet valt hij savonds eerder in slaap.

5 maanden geleden

Mij zoontje hebbe we niet meer late slapen in de middag. Gaat goed sinds dat

5 maanden geleden

Dit hebben wij 10 maanden gehad, het was verschrikkelijk. Ik was het zo beu dat ik het consultatiebureau heb gebeld en daar werkte godzijdank een slaapcoach. Zij heeft ons echt de gouden tip gegeven en ze gaat al 4 avonden op rij zonder gezeur slapen! Dus ik hoop dat dit ook de gouden tip voor jullie gaat helpen. Ze had het over de kunst van het omdraaien, wij zijn de baas en niet zij. Als jij 5 minuutjes rustig in jouw bedje gaat liggen dan komt mama even kijken. Ga jij staan en huilen, dan komt mama niet. Na 5 min ga je naar boven, dan pak je ze even bij je geef je ze een groot compliment en klets je gezellig over de dag. Daarna leg je ze weer in bed en zeg je; we gaan hetzelfde doen maar dan kom ik na 10 minuutjes terug. Papa en mama kijken via de babyfoon. En soms slapen ze dan al en anders doe je hetzelfde alleen dan met een kwartiertje. Ongelooflijk maar dit heeft bij ons geholpen!!

5 maanden geleden

Volg ..hier ook iedere avond drama met peuter.. kan slaap niet vatten blijft aandacht vragen, mist papa mama, dan weer drinken ..

4 maanden geleden

Eindelijk lijkt het hier nu goed te gaan. Het middagslaapje eraf is een van de oplossingen geweest en ook het vaste ritueel aanhouden helpt. Wat een verademing om je avond weer terug te hebben was heel lang geleden 🤩

4 maanden geleden

Wij hebben dit ook gehad en wat bij ons geholpen heeft is: - wel nog dat extra boekje voorlezen, en een slokje water geven - daarna weggaan, duidelijk “tot morgen” zeggen (dus niet ik kom wel of niet nog even terug. - soms zeiden we wel 3x duidelijk “tot morgen, morgen kom ik je weer wakker maken” - daarna ook gaan en niet meer terugkomen Na 2 avonden gesputter (maar geen huilen, terwijl het daarvoor echt schreeuwen, huilen alles was) valt ze nu al ruim een week zonder gedoe in slaap.