30 Reacties

4 jaar geleden

Volg

4 jaar geleden

Hi! Wij ook een buikslaper 13 weken, 5,7 KG piest ook echt bizarre hoeveelheden. Wij gebruiken kruidvat luiers nummer 3! Fantastisch! De luiers zelf zijn top! Nooit uitslag gehad of iets. Maar zij begon ook met doorlekken. We zijn van 2 naar 3 gegaan nooit met last van gehad!

4 jaar geleden

Wij gebruiken de luiers van Pascal en friends. Deze hebben een dubbele beschermlaag en lange instop flapjes wij gebruiken maat 3 bij onze dochter van 15 weken. Normaal gaat maat 3 van 6 tot 9 kilo die van Pascal sn friends van 6 tot 11 kilo!

4 jaar geleden

Een maatje groter kan helpen. Maar ook een grotere maat romper. Dan heeft de luier plek om meer uit te zetten en lekt ie minder snel door!

4 jaar geleden

Mijn zoon van bijna 15 weken en ruim 7 kilo plast ook heel veel. Hij heeft al een langere tijd maat 4 aan, maar hij is altijd nat na de nacht, of ik hem nou verschoon of niet. Ook een ruimere romper aan, maar het helpt niks. Heb luiers van Kruidvat en BonBéBé geprobeerd.

4 jaar geleden

Hier ook gehad! Nu sinds een maand pampers baby-dry in een maatje groter (heeft door de dag gewone pampers maat 2 aan, ‘s nachts maat 3) en niet meer gebeurd!

4 jaar geleden

Wij gebruiken wasbare luiers die kan je zoveel absorptie geven als je wilt. En afgelopen nacht is mijn kleine ook denk wel 5 a 6 keer geweest voor voeding. Ik geef bv dus geef in de nacht op mijn zij zodat ik verder kan slapen en dit scheelt een hoop.

4 jaar geleden

Voor de nacht doe ik altijd een pamper maatje groter. Normaal een nr 2. Voor de nacht nr 3.

4 jaar geleden

De vroedvrouw gaf hier 2 opties aan, ofwel wat veel mensen zeggen een maatje groter. Ofwel kan je ook al eens proberen om 2 pampers aan te doen, gewoon over elkaar. We hebben dat een tijd gedaan en dat hielp goed. Nu hebben we ook een maatje groter in huis gehaald aangezien hij bijna toe is aan de grotere maat.

4 jaar geleden

Misschien eens Pampers Baby Dry (broekjes) proberen? Die lijken hier wel goed te gaan en heb ik vaker gehoord dat ze goed werken. Zijn er vanaf maat 3 (vanaf 6 kilo uit m'n hoofd). Sowieso altijd 'zo groot mogelijke maat" gebruiken werkt hier.

4 jaar geleden

Grotere maat en grotere romper kan helpen. Wij sinds kort een wasbare luier in de nacht (2delig systeem, wij hebben een bamboeluier en PUL overbroekje). Je kunt er ook nog boosters indoen voor meer absorptie. Werkt heel fijn!

4 jaar geleden

Broekjes schijnen het beter tegen te houden bij buikslapers

4 jaar geleden

Wij gebruiken de baby dry pants en daar overheen doen wij een wasbaar overbroekje. Werkt goed hier.

4 jaar geleden

Herkenbaar helaas. Hier dan wel, omdat hij nachten maakt van ongeveer 14 uur slaap achter elkaar en dit dus zonder fles/wissel van luier. Alles geprobeerd (andere luiers, wasbare luier, luierbroekje, grote maat, 2 luiers, grote romper, etc). Voor nu is het iedere dag zijn bed en slaapzak verschonen

4 jaar geleden

Reactie op Deetje23

Herkenbaar helaas. Hier dan wel, omdat hij nachten maakt van ongeveer 14 uu ...
Welke wasbare luiers heb je geprobeerd? Hier is heel veel variatie in en eigenlijk altijd wel iets te vinden welke goed zijn om geen lekkage te hebben.

4 jaar geleden

Reactie op Stappertje

Welke wasbare luiers heb je geprobeerd? Hier is heel veel variatie in en e ...
Ik heb ze op aliexpress besteld😅

4 jaar geleden

Pampers baby dry voor de nacht, en je problemen zijn opgelost!

4 jaar geleden

Reactie op zoefzoef

Pampers baby dry voor de nacht, en je problemen zijn opgelost!
Ik met ook een buikslaper gebruik snachts ook baby dry maar heb zelfs daarvan een maat groter nodig anders lekt ze er ook doorheen! 😅😵

4 jaar geleden

Wij gebruiken wasbare luiers van Happy Naps en dan heb je zo’n speciale nachtinleg. Die kan je combineren met een gewone en op een bepaalde manier erin doen en dan lekken ze niet door! Wacht, ze hebben een artikel erover. Zal ‘m even opzoeken