7 Reacties

één jaar geleden

Hoi goedemorgen. Hier het zelfde probleem gehad. Het is inderdaad een sprongetje. Best zielig want ze krijgen nu echt nachtmerries en zijn bang om alleen te moeten slapen. Wij gingen er gewoon steeds heen als hij overstuur was om hem rustig te maken dat was echt slopend maar uiteindelijk helpt het wel. Nu hebben we na 2 weken eindelijk goed geslapen. Maar hij blijft onrustig. Het komt goed 💪🏻

één jaar geleden

Hier ook sinds 2-3 weken geleden, misschien nog de 15 maanden slaapregressie of een sprongetje 🤷🏼‍♀️ hier gaat het nu langzaamaan steeds beter, komt goed!!

één jaar geleden

Reactie op Maayke 29

Hoi goedemorgen. Hier het zelfde probleem gehad. Het is inderdaad een spron ...
Dankjewel. Zelfs 't slapen overdag is nu drama. Hopelijk gaat deze periode heeeel snel voorbij.

één jaar geleden

Reactie op Maroes

Hier ook sinds 2-3 weken geleden, misschien nog de 15 maanden slaapregressi ...
Dankjewel 💕

één jaar geleden

Heel herkenbaar! Ik denk een sprongetje.. mijn zoontje heeft ook al meer als 2 weken dat hij helemaal overstuur telkens wakker word inde nacht, zodra ik hem pak word hij rustig maar hij wil dan echt de kamer uit probeer hem vaak wel nog in ze eigen bedje maar hij blijft overstuur. Zodra ik hem dan mee neem na onze slaapkamer en hem in ons bed leg is het goed slaapt hij direct en niks aan de hand.. word dan soms nog wel keer wakker omdat ik dan uit bed gekropen ben maar verder slaapt hij dan prima.. het aparte is dat dit al minstens 2 weken is en het normaal begon rond 12 uur 1 uur en sinds 2 nachten hij al begint om half 9 9 uur.

één jaar geleden

Herkenbaar! Sinds wij white noise de hele nacht aanzetten gaat het goed. Maar kan ook toeval zijn natuurlijk 😅

één jaar geleden

Yep ook hier herkenbaar! 😅 dochterlief sliep door (wat een luxe trouwens) en nu iedere nacht minstens 1 keer wakker met hard huilen. Combo van tandjes, heeeel veel nieuwe dingen ineens kunnen en beetje verlatingsangst. Tussen ons in tukt ze zelf vrolijk verder, wij wat minder 🙈