9 Reacties

één jaar geleden

Hele goeie tip; door midden gesneden ui naast het bed leggen dan kan ze vrijer ademen. Doen wij ook en helpt echt! Qua neusspray lastig. Hier gebruik ik gewoon nog de variant die ze mag hebben nu. 🥰

één jaar geleden

Heb ik geprobeerd maar het deed niets 🥺 Denk dat het ook erger is doordat ze zo met haar gezicht naar beneden ligt. Haar omhoog houden (in mn armen) maakt de luchtwegen tot nu toe alleen vrij. Maarja dat is onmogelijk heel de tijd. Luuf doet ook weinig..

één jaar geleden

Reactie op Spannendetijd

Heb ik geprobeerd maar het deed niets 🥺 Denk dat het ook erger is doordat ...
Ik heb ook een buikslaper vanaf het 1e uur en ze duimt dus als ze zo verkouden is slaapt ze verschrikkelijk want ze kan niet duimen dan krijgt ze geen adem. Afgelopen 3 nachten heeft een ui me echt geholpen. 1x deed het niks.. maar andere keren echt heel fijn. En ook een grote bak met warm water (ze slaapt nog in ledikant dus kan hier nog) met luuf erin geroerd zodat die dampen beetje vrij komen en luuf onder voetjes en op borst en rug. Die combi met neusspray werkt hopelijk wel?! 🙏🏼🙏🏼🙏🏼 al doe ik zelf nu geen luuf want ze slaapt zonder kleding en dan zit ze er met der handen aan.

één jaar geleden

Ik ga het gewoon nog een x proberen dan! :)

één jaar geleden

Reactie op Spannendetijd

Ik ga het gewoon nog een x proberen dan! :)
Zou ik doen, want dit is zo sneu. Voor haar en voor jezelf natuurlijk ook. Hopelijk werkt het deze keer wel en is ze er uberhaupt gauw vanaf. Succes 🥰🙏🏼

één jaar geleden

Ik gebruik voor mijn dochter al sinds ze ongeveer 8 maanden is af en toe Xylometazoline 0,25. Is op doktersrecept bij de apotheek te verkrijgen als je dat een fijner idee vind. Maar ik zou het persoonlijk wel aandurven; bijna 2 jaar met een ‘gewone’ neusspray!

één jaar geleden

Reactie op AVB19

Ik gebruik voor mijn dochter al sinds ze ongeveer 8 maanden is af en toe Xy ...
Kleine update: Huisarts gevraagd om de 0.25 neusspray maar ze adviseerde om gewoon die vanaf 2 jaar te kopen 🤷🏻‍♀️

één jaar geleden

Reactie op Spannendetijd

Kleine update: Huisarts gevraagd om de 0.25 neusspray maar ze adviseerde om ...
Top! Toevallig al geprobeerd? Werkt het?

één jaar geleden

Reactie op AVB19

Top! Toevallig al geprobeerd? Werkt het?
Jazeker! Geen last meer van een dichte neus gehad! 🙏🏽 In slaap komen was wel nog steeds erg lastig en rond 10e helemaal overstuur wakker geworden. Maar de nacht doorgeslapen THANK GOD