8 Reacties

één jaar geleden

Hoelaat word ze ochtends wakker en heb je haar wel is half uurtje later naar bed gebracht?

één jaar geleden

Reactie op Lou1986

Hoelaat word ze ochtends wakker en heb je haar wel is half uurtje later naa ...
Ze wordt sochtends meestal rond 8 uur wakker. Ik heb haar wel eens tot 9 uur beneden gehad omdat ze niet wou slapen en ze stuitert dan nog vrolijk door de kamer heen. Eerder op bed geprobeerd later op bed geprobeerd maar het werkt allemaal juist tegen😅

één jaar geleden

Oke miss heeft ze even en fase die van mij word later dan 8 uur wakker maar gaat 8 uur half 9 nu het vakantie is naar bed maar als aan haar lag stuitertd ze ook door en dan slaapt ze middags nog zo 2 uur 😂😂 en elke x wilt ze niet naar bed en mama knuffelen maar zodra ik weg loop en licht uit doet gaat ze slapen maar soms niet dan heeft ze gewoon mama nodig

één jaar geleden

Veel herkenning (inclusief de leuke zeeman trui 🤩) en nog geen tips. Hier ook weer veel moeite met inslapen en tranen met tuiten als we weg lopen. Mijn man krijgt het vaak na een uur wel voor elkaar, ik niet. Dus als ik alleen ben beland ze bij mij in bed en dan wil ze wel inslapen (en tilt man haar ‘s avonds over naar haar ledikant)

één jaar geleden

Hier ook een paar weken zo. Huilen, roepen, schreeuwen. Als ik dan weer naar boven ging was het. Mama mee, beneeje. Maar daar gaf ik niet aan toe. Dus gewoon weer neerleggen. En vaak ging ze dan wel slapen. Maar soms ook echt tot 21 uur wakker. En volgende ochtend half 6 weer

10 maanden geleden

Reactie op Ang6

Hier ook een paar weken zo. Huilen, roepen, schreeuwen. Als ik dan weer na ...
Ja nou hier dus precies zo, probeer echt niet toe te geven maar soms dan is het zo’n drama en wordt het wel heel laat dus dan gaat ze bij mij in bed. Soms til ik haar dan over maar dat werkt niet altijd😅 ik hoop echt dat het een fase is🙈

10 maanden geleden

Reactie op happy96

Veel herkenning (inclusief de leuke zeeman trui 🤩) en nog geen tips. Hier ...
Hier wil ze juist totaal niet bij m’n vriend. Blijft gillen om mama😫 nog zoiets ik moet er dus bij anders blijft ze huilen om mij. Ook geprobeerd om haar te laten huilen maarja de dame houdt het langer vol als mama🙃

10 maanden geleden

Hier helaas ook zo, waar hij eerst prima sliep, is het nu heel lastig. Hij wordt ook savonds laat weer wakker en dan duurt het 1,5 uur voor hij weer in slaap valt. Zodra ik ook maar een beweging maak om weg te gaan, wordt hij weer wakker. Heel vermoeiend, zeker nu ik ruim 39 weken zwanger ben... Hopelijk is het snel voorbij!