6 Reacties

één jaar geleden

Zou kunnen? Hier keek ze ook een keer heel raar toen ik een handdoek op m’n hoofd had ivm net gewassen haren. Ik zou verwachten dat het wel went naar een paar dagen? Lekker veel tegen ‘m praten misschien? Hij herkent jouw stem natuurlijk uit duizenden ❤️ komt vast goed!!

één jaar geleden

Reactie op Meisjesmamma

Zou kunnen? Hier keek ze ook een keer heel raar toen ik een handdoek op m’n ...
Ik hoop het !

één jaar geleden

Het komt sowieso goed! Er zijn ook veel filmpjes op internet te vinden waar mannen hun baard hebben afgeschoren en kindjes daarvan moeten huilen. Ook dat komt goed ☺️ Wat meisjesmamma ook zegt, veel praten en gezellig proberen te doen en tegelijkertijd denk ik ook niet "te hard'' je best doen. Juist de dingen doen die je altijd doet, die zijn herkenbaar voor je zoon. Ik snap dat je onzeker bent, maar het komt goed hoor! 🤞

één jaar geleden

Reactie op Eva00

Het komt sowieso goed! Er zijn ook veel filmpjes op internet te vinden waar ...

één jaar geleden

Haha ja als ik een handdoek op mn hoofd heb staan mijn dochter ook het huilen nader dan het lachen. Maar hoe oud is je kindje? Geur kan ook een dingetje zijn. Heb je het alweer gewassen met je eigen shampoo? Ik ben zelf kapster, verf kan voor de gevoelige neus heel anders ruiken dan jouw eigen geur!

één jaar geleden

Reactie op Faysel

Haha ja als ik een handdoek op mn hoofd heb staan mijn dochter ook het huil ...
Ja kan zeker kloppen! Omdat hij zo vreemd aan het doen was ben ik mijn haar gaan wassen. Daarna was het veel beter. Geen idee of het aan de geur ligt of aan het feit dat hij mij wel vaker ziet met natte haren. Maar het was wel opvallend 😁