10 Reacties

één jaar geleden

Hier hetzelfde. Wij denken ook een sprongetje. Erg overstuur kan ze dan ineens zijn met slapen. In de nacht dan ook vaak 3,4 of 5 uur wakker. De middag dutjes doet ze hier ook sinds twee weken rommelig. Dan 1 uur dan ineens weer 2,5 uur.

één jaar geleden

Reactie op JeNi88

Hier hetzelfde. Wij denken ook een sprongetje. Erg overstuur kan ze dan ine ...
Ja dat is hier ook, ze doet een dutje om 11 uur en soms is ze wakker om 1 uur soms pas om half drie het wisselt elke dag...

één jaar geleden

Kan ook te maken hebben met de 15 maanden slaapregressie? Vaak heeft dat te maken met de ontwikkeling naar lopen of van 2 dutjes naar 1 dutje. 15 maanden is natuurlijk een gemiddelde. Mogelijk dat het kan zijn? Of toch lichamelijk ongemak? Tanden of mogelijk last van zn oortjes. Ik weet niet hoe de dutjes overdag zijn en nu gaan? En het eten. Ik zie het mezelf typen, maar soms is het zo lastig he om te kijken wat het nou is. Sprong, regressie, lichamelijk ongemak? Heel lastig om de kleine zo te zien! Succes met kijken wat het is 🍀😘

één jaar geleden

Reactie op -Vino-93

Kan ook te maken hebben met de 15 maanden slaapregressie? Vaak heeft dat te ...
Ze doet al heel lang maar 1 dutje ze heeft dat eigenlijk zelf gedaan ze wilde plots geen 2 dutjes meer, eten gaat de ene dag beter als de andere maar dat is denk ik bij veel kindjes zo. Misschien dat het wel tandjes kunnen zijn want ze bij heel de tijd op haar tut. Het in indd heel lastig om te zien wat het is het kan zoveel zijn... ik ga verder blijven zoeken! Bedankt :)

één jaar geleden

Hier precies hetzelfde. Sinds 2 januari 15 maanden oud en ook sinds die dag is het drama met in- en doorslapen in de avond. Voorheen geen enkel probleem. Na het verhaaltje ging ze altijd meteen slapen. Nu krijst ze alles bij elkaar. Het enige wat helpt is erbij blijven tot ze slaapt. Ik vermoed zelf de slaapregressie die rond deze tijd op kan treden. Ik zou het anders echt niet weten. Maar ik vind het behoorlijk pittig.

één jaar geleden

Reactie op mignot

Hier precies hetzelfde. Sinds 2 januari 15 maanden oud en ook sinds die dag ...
Hier dus precies het zelfde, sinds een tijdje is het 1 groot probleem het in slapen met de nacht. Voorheen na het verhaaltje sliep hij zelf. Nu is het echt op zijn kamer zitten tot hij slaapt, afgelopen 3 weken naast zijn bed en sinds deze week verplaatst naar de stoel op zijn kamer. Dus niet meer er naast dus 1 stapje vooruit.

één jaar geleden

Hier ook zo... in slaap vallen is in principe geen probleem, maar vooral heel onrustig s'nachts. Begint te woelen en te huilen. Valt na een tijdje wel terug is slaap maar is toch wel lastig. Gebeurd toch wel 4 tot 6 keer in de nacht. Hij is ook wel hangerig de laatste tijd. Hij wilt alleen maar knuffelen en samen spelen. Vind het wel lief maar al de rest blijft dan wel liggen 🙈

één jaar geleden

Hier precies hetzelfde verhaal dochter is 15 maanden

één jaar geleden

Misschien de 15 maanden slaapregressie? Vaak gaat dat in combi met de overgang naar 1 slaapje en nieuwe ontwikkeling van leren lopen? Misschien speelt dat nu allemaal mee? Was hier ook het geval. Wij merkten het vooral omdat hij vroeger wakker werd en na zn ochtendslaapje geen middagslaapje deed..... wij zijn gestopt met z'n ochtendslaapje en hebben zn middagslaapje vervroegd met een half uurtje. Heel soms bied ik nog een ochtendslaapje aan. De ene keer wilt hij wel en de andere keer niet. Het heeft hier veel geholpen. Hij is in die periode in een week tijd gaan lopen ook....

één jaar geleden

Hoelang heeft het bij jullie geduurd ? Het duurt hier al 2,5 week. De nachten zijn zo onrustig en het huilen bij slapen gaan.