47 Reacties
2 jaar geleden
Ik ben 9 weken zwanger van de tweede. Maak mij zeker wel zorgen om het klimaat, maar wij leven zelf heel klimaatbewust en willen onze kinderen dus ook zo opvoeden. Ik voel mij er dus niet schuldig om. Maak me soms wel druk om in wat voor wereld onze kinderen terecht komen en op zullen groeien, maar denk dat voorgaande generaties dat ook hadden en dat dat nooit zal veranderen. Ik hoop dat onze kinderen hun steentje bij kunnen dragen om de wereld een stukje beter te maken.
2 jaar geleden
Nog niet bezig, maar ik begin er wel steeds meer aan te denken! Hoe ervaren de dames die al zwanger zijn hun zwangerschap nu? Is het vergelijkbaar met de eerste? Of juist meer last van kwaaltjes?
2 jaar geleden
Reactie op Sandravk
Ben zwanger van de 3de, maar helemaal geen kwaaltjes eigenlijk.
Gefeliciteerd! Wat fijn😍. Had je wel last van kwaaltjes in je andere zwangerschappen?
2 jaar geleden
Reactie op Oummievanbaby
Nog niet bezig, maar ik begin er wel steeds meer aan te denken! Hoe ervaren ...
Ik ben heel misselijk en moe de hele dag door, had ik vorige zwangerschap ook maar dit keer nog veel erger. Verder nog geen kwaaltjes. Vind het wel een stuk zwaarder al. Ik kan nu niet even op de bank of op bed gaan liggen als ik me niet goed voel want mijn zoontje heeft gewoon zorg nodig natuurlijk.
2 jaar geleden
Ik denk er wel over na. Maar vind het nu nog te vroeg. Onze dochter is een heerlijk makkelijk kind. We weten wat we nu hebben en geen idee hoe een 2e zal zijn. Daarnaast willen we eerst volledige aandacht hebben voor haar.
Ook ben ik al 36, hoewel ik me niet zo voel, maar het wil niet zeggen dat het nog gaat lukken.
Ook zijn er afgelopen jaar wel wat hobbels geweest in de relatie waardoor de relatie echt anders is dan het moment dat we besloten voor onze eerste te gaan.
2 jaar geleden
Reactie op Lelie99
Ik heb deels andere kwaaltjes. Kwa misselijk was deze zwangerschap veel mak ...
Gefeliciteerd! Grappig hoe een eerste zwangerschap niet te vergelijken is met een tweede enzovoort haha. Ik ben vooral bang dat ik weer erg misselijk word, vooral nu ik ook een dreumes heb rondkruipen.
2 jaar geleden
Reactie op Blabla19
Ik ben heel misselijk en moe de hele dag door, had ik vorige zwangerschap o ...
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ah wat vervelend dat je last hebt van erge misselijkheid en vermoeidheid. Ik hoop dat het snel voorbij zal gaan! Ik ben hier dus ook een beetje bang voor. Precies wat je zegt dat je eigenlijk niet goed kan uitrusten door de dag (en misschien nacht) heen.. erg pittig lijkt het mij!
2 jaar geleden
Wij hebben 2 zoontjes.
Een uit maart-2020 en een uit oktober-2021
Ik was met 11 maanden (bewust) zwanger van de tweede
Het is echt genieten om ze samen te zien opgroeien.
Al is het af en toe wel pittig ❤️