10 Reacties

één jaar geleden

Geen tips maar helaas wel herkenbaar 😭

één jaar geleden

Reactie op Oummievanbaby

Geen tips maar helaas wel herkenbaar 😭
Wat is jullie ritme?

één jaar geleden

Reactie op Wsl

Wat is jullie ritme?
Mijn zoontje slaapt meestal 20:30. Hij wordt dan om de nacht wakker rond 04:00 en dat kan wel eens tot 06:00 duren voordat hij weer inslaap is 😭. Hij wordt meestal 08:00 wakker iedere dag

één jaar geleden

Reactie op Oummievanbaby

Mijn zoontje slaapt meestal 20:30. Hij wordt dan om de nacht wakker rond 04 ...
En dan begint onze dag haha

één jaar geleden

Afgelopen nacht toevallig zo. Werd wakker om 4:30, viel om 6:15 weer in slaap. Werd overigens heel boos wakker, had een enorme driftbui snachts. Echt fijn😅

één jaar geleden

Reactie op Oummievanbaby

Mijn zoontje slaapt meestal 20:30. Hij wordt dan om de nacht wakker rond 04 ...
Wat doe je met hem als hij snachts wakker wordt?

één jaar geleden

Reactie op Polar Bear

Afgelopen nacht toevallig zo. Werd wakker om 4:30, viel om 6:15 weer in sla ...
Wat doe je met hem wanneer hij snachts wakker wordt en niet direct terug wilt slapen?

één jaar geleden

Reactie op Wsl

Wat doe je met hem wanneer hij snachts wakker wordt en niet direct terug wi ...
Ik probeerde eerst te kijken of hij weer rustig kon worden. Hij is heel lang boos geweest, wat ik ook probeerde. Dus uiteindelijk mee naar beneden genomen en werd hij rustig door hem te laten spelen. Gelukkig zijn dit soort nachten op 2 handen te tellen. Dus heb ook niet echt tips😅

één jaar geleden

Hier afgelopen week ook een paar keer. Elke keer proberen we haar terug te leggen. Soms 5 minuten stil. Dan maak ik toch maar een fles met een beetje melk. Dat werkt vaak wel.

één jaar geleden

Ja herkenbaar! Sinds een week of 3 gaat het op en af. In januari hebben we dit ook gehad. Eerst hielp het nog om haar beneden te laten spelen een half uur en ging ze daarna vanzelf weer slapen. Inmiddels helpt niks meer, wat we ook doen: ze gaat krijsen zodra ze haar bedje ziet… 😒