10 Reacties

één jaar geleden

Ik heb geen ervaring met bv tijdens zwangerschap, maar zou de zuigbehoefte niet voldoende zijn om tot rust komen? Mischien helpt het om actiever over de dag water aan te bieden in een beker voor eventuele dorst. Ik geef ook nog steeds best veel borstvoeding, maar ik heb ook geen last stuwing meer en mijn borsten voelen redelijk hetzelfde aan als voor de zwangerschap inmiddels. Ik zie en hoor aan slikken dat er wel nog redelijk wat melk uit komt ondanks dat ik nog amper stuwing voel. Maar ik heb vooral het idee dat het gewoon rustgevend is voor haar is om te drinken aan de borst. Waarschijnlijk is voor je dochter ook gewoon fijn om zo te ontspannen.

één jaar geleden