Hi mama's, sorry dit is een beetje een lang bericht.
Mijn dochter word deze maand een anderhalf jaar, ik geef nog steeds borstvoeding (1x in de ochtend, 1x in de dag en 1 of iets vaker in de nacht).
Ze eet verder gewoon van alles maar als ik haar in slaap wil krijgen voor een middag dutje of voor de nacht dan wilt ze niks anders dan me borst, ze valt nog niet zelf in slaap en slaapt tussen mij en mijn man omdat we geen plek hebben voor een bedje, binnenkort gaan we verhuizen.
Nu ben ik dus 28 weken zwanger van een 2e kindje, ik merk dat mijn borstvoeding eigenlijk bijna zo goed als weg is. Me borsten voelen slap een leeg, als me dochter drinkt voelt het ook heel anders dan eerst, ze laat ook snel los en ik voel gewoon dat ze niet goed goed meer aanhapt..
Als ik haar geen borstvoeding geef dan kan ze de hele dag wakker zijn en zelfs ook in de nacht, het duurt nu ook veel langer om haar jn de nacht in slaap te krijgen omdat ik haar gewoon geen voldoende melk meer kan geven zoals eerst.
Ze pakt geen speen en geen flesje melk (heeft ze nooit gewild) ik merk dat ze me vaak ook gewoon als speentje gebruikt om tot rust te komen of in slaap te komen sinds ik voel dat er bijna geen melk meer uit me komt.
Ik ben moe, de zwangerschap maakt me al best moe maar dit ook..
Het is niet echt voor tips (als iemand tips heeft is het altijd welkom) maar wou gewoon even me verhaal kwijt