12 Reacties

één jaar geleden

Mijn dochter drinkt ook nog uit haar fles. Ze kan wel uit een andere beker drinken maar dan drinkt ze veel te weinig. Ik vind het wel belangrijk dat ze voldoende drinkt. Dus dan maar de fles. Meestal geef ik haar een 360 beker en dan een uur later zet ik ook ergens haar fles neer met water. Zo kan de zelf kiezen waar ze uit drinkt. Met de 360 beker zit ze meer te spelen maar dat komt vanzelf wel dat ze er beter uit gaat drinken denk ik

één jaar geleden

De mijne net zo heb het opgegeven ik wacht wel tot ze wat ouder is

één jaar geleden

Reactie op MariaElena

Mijn dochter drinkt ook nog uit haar fles. Ze kan wel uit een andere beker ...
Ja ik heb haar een tijd geleden een tuitbeker gegeven van bing in de hoop dat het ging helpen met die prentjes er op 😂 maar ze dronk een paar slokjes en dan de hele dag niks heb dan haar gewone fles terug gegeven want normaal drinkt ze een liter water per dag en met die nieuwe beker ineens niks en vocht is belangrijk 😅

één jaar geleden

Reactie op Lou1986

De mijne net zo heb het opgegeven ik wacht wel tot ze wat ouder is
Ja misschien dat ik dat ook moet doen want zo gaat het echt niet vooruit...

één jaar geleden

Reactie op Cynthia Van Goethem

Ja ik heb haar een tijd geleden een tuitbeker gegeven van bing in de hoop d ...
Bij ons ging het al net zo. Denk dat ik al wel €60 heb uitgegeven aan verschillende soorten bekers/flessen etc. Toch drinkt ze het beste uit haar oude melk fles. Prima! Ga de strijd niet aan, als ze maar drinkt. Tegen de tijd dat ze 18 jaar is drinkt ze vast wel uit alle soorten bekers en flessen 😂🙈

één jaar geleden

Reactie op MariaElena

Bij ons ging het al net zo. Denk dat ik al wel €60 heb uitgegeven aan versc ...
Ja dat is zo 😂

één jaar geleden

Hier drinkt hij wel water uit een beker. Melk spuugt hij meteen weer uit als het in een beker zit en dan is alles nat. Ik ga wachten met oefenen tot het warmer is. En dan lekker kliederen, laat alles maar nat worden.

één jaar geleden

Mijn zoontje heeft het ook heel lang gedaan, en toen mijn vriendin met haar zoontje kwam en hij het zag doen bij hem vond hij die bekee ook interessant. En sinds dien pakt hij de rietjes beter. Al heeft die zelf ook een voorkeur hoor met de gewone fles. Misschien een beetje ranja in de rietjes beker doen? Dat ze het toch lekkerder vinden en het opdrinken

één jaar geleden

Komt allemaal goed onze oudste had het ook wilde alleen uit een fles en ook limo drinken. Opeens dronk hij uit rietjes beker en nu hij bijna 6 is drinkt hij meestal water. Onze jongste drinkt sinds een maand uit tuitbeker. Ik heb d'r avent fles en avent tuitbeker. De tuit van de beker past op de fles en toen wilde hij het wel.

één jaar geleden

Mijn dochter zag op het kinderdagverblijf de andere kinderen uit een normale beker drinken en toen heb ik een antilekbeker meegegeven en zijn ze ook mee gaan oefenen en nu drinkt ze antilek maar ook gewone beker

één jaar geleden

Hier ook alleen uit de fles op schoot en allerlei bekers al geprobeerd

één jaar geleden

Hier drinkt dochter al maanden uit de 360° beker, begonnen met oefenen rond 6-7mnd. Tot oma ineens met een rietjesbeker kwam..🙄 Op de opvang drinkt ze, zoals alle kindjes uit de 360. Thuis alleen uit de rietjesbeker, liet 360 links liggen. Van de week rietjesbeker opgeruimd en uit het zicht gehaald, niks aan de hand. Drinkt weer 2x 360 beker leeg per dag!👏🏼 Misschien even geen alternatief geven? Uiteraard wel zorgen dat ze nodige vocht binnen krijgt. Hier krijgt ze vaak nog flesje melk 2-3x per dag, gewoon omdat het zo gezellig is🥰.