4 Reacties

één jaar geleden

Dat is lastig. Heb misschien al gekeken naar de luchtvochtigheid in huis? En te droge of juist te vochtige lucht kan namelijk ook dergelijke klachten veroorzaken. Verder zou je kunnen laten controleren op astma en andere auto immuunziekten die dit eventueel kunnen veroorzaken zoals c-anca vasculitis (dit komt in mijn familie voor, met name de longen, ogen zijn daar de eerste plekken waar je last van krijgt)

één jaar geleden

Jeetje mama klinkt echt heftig waar jullie doorheen gaan! Het vele ziek zijn herken ik wel maar niet zo non stop in 1 vloeiende lijn. Misschien toch nog een keer duidelijk zijn dat je echt geholpen wilt worden nu! En zoals de mama hieronder al zegt kijk eens naar de luchtvochtigheid dat was bij een vriendin van mij haar kleine het probleem😘

één jaar geleden

Ben benieuwd hoe het inmiddels bij jullie gaat!! Maar wie weet kan een logopedist er iets mee?

één jaar geleden

Oh wat lief, nou we hebben onder begeleiding van een kinderarts prednison druppels gekregen om de ontstekingen minder te krijgen. Dit heeft gewerkt, totdat ze WEER een virus kreeg van de week dus nu zijn we weer terug bij ontzettend hoesten enz. Bloedonderzoek kwam niks uit qua allergieën Kinderarts wil niet meer geven als het op is, en ze zegt ik vermoed dat ze een verzwakt afweersysteem heeft. Maar het zou in de lente/zomer beter moeten gaan.. Met andere woorden maar hopen dat snel al die kut virussen uit de lucht gaan. Homeopaat kan er niks mee, osteopaat loopt ze al bij... Maar logopedist is nieuw.. wat zou deze ermee kunnen doen?