Hoi allemaal,
Ik vraag het me echt af. Ik weet dat ik niet de enige ben, helaas. Maar.. zijn er meer mensen die niet op 1 lijn zitten met de vader van hun kind? Haar vader en ik zijn al een tijd uitelkaar. Meneer is er amper. 1x in de 2 weken ziet ze hem en dat ook maar voor een paar uurtjes. Hij zorgt ook niet voor haar als ze bij hem is dat doet zijn moeder hij is alleen "aanwezig". Anyway.. hij wil nu het land uit gaan en wellicht in het buitenland gaan wonen. Hij verwacht nu ook gelijk dat ik dan met hem mee ga omwille van die kleine. Dat betekent dat wij allebei hier alles achter moeten laten omdat hij ergens anders wil wonen. Wat mij echt onzin lijkt. Ik geef dan aan dat hij maar af en toe terug komt om z'n kind te bezoeken. Hij denkt dat hij een geld machine kan zijn en haar alles kan geven wat ze ooit nodig zal hebben en ik daar niet in staat voor ben. (Onzin, ik heb het financieel prima. Kind komt niks te kort). Hij zit zelf in een verslaving en depressie en praat steeds zo onderdanig over mij. Ik begin me er werkelijk waar zo erg aan te irriteren. Ik wil hem die kleine niet af nemen, ik weet dat ik het makkelijk kan doen. Maar waar is die respect en begrip. Aub.. als ik gek ben laat het me weten.. het zit me erg diep en ik kom er niet aan uit hoe je zo kan omgaan met iemand waar je ooit zo van hebt gehouden....