7 Reacties

één jaar geleden

Hier gelukkig ook nooit ziek op een verkoudheidje na! Ook nooit koorts idd.. ach ik denk dat ze gewoon al een goed immuunsysteem heeft net als haar ouders🤪👌🏻

één jaar geleden

Ja hoor, mijn zoon van 15 was eerst ook nooit ziek. Wel niet lekker, maar nooit koorts. Ja, verkouden etc is ook een immuunreactie dat immuniteit biedt. Je hoeft geen koorts te hebben.

één jaar geleden

Hihi wees maar ergens blij mijn dochter heeft heel vaak koorts en dat zijn de zwaarste dagen

één jaar geleden

Herkenbaar. Mijn dochter is eigenlijk ook nooit ziek. Alleen verkouden...

één jaar geleden

Ik denk niet dat je per se ziek moet zijn om immuniteit te hebben. Ik veronderstel dat jullie het gewoon hebben. Hier is het andere koek! Zo goed als een jaar ziek en dan niet zo gewoon een loopneus of zo. Niet mee inzitten, beter zo, lijkt me!

één jaar geleden

Mijn oudste was ook nooit ziek, nu 7 jaar later ook op 1 hand te tellen hoe vaak hij ziek is. Zelfs elke keer wanneer er waterpokken heerst op school of in onze omgeving krijgt hij het NIET. Mijn jongste daarentegen lijkt wel om de week ziek 🤷🏾‍♀️

één jaar geleden

Mijn dochter was noooit ziek, tot ze 2,5 jaar was. De ene virus na de ander……… en mijn zoontje doet vanaf dat die geboren is gezellig mee met haar 😅 hij kwam zo ongeveer verkouden ter wereld voor mijn gevoel