6 Reacties

3 jaar geleden

Bij mij blijven de handvaten altijd achter als ik de ring en speen er af draai. Zitten die bij jou aan elkaar? Ik heb op het oog precies dezelfde.

3 jaar geleden

Reactie op irene31

Bij mij blijven de handvaten altijd achter als ik de ring en speen er af dr ...
Klopt, ik krijg ze niet van elkaar. Als ik losdraai heb ik de draaidop met speen en handvaten aan elkaar en dus samen vast. Is het een kliksysteem of een draaisysteem? Ik snap er echt niets van 🤯😅
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

Ik heb ook deze beker, super tevreden over ! Bij mij zit het handvat gedeelte los. Ik denk dat je een fout gefabriseerde beker gekocht hebt 🙊. Ik zou even terug gaan naar de winkel en om een andere vragen

3 jaar geleden

Reactie op Fistchildinlove

Ik heb ook deze beker, super tevreden over ! Bij mij zit het handvat gedee ...
Ik vrees dus dat ik de bon niet meer heb 😩

3 jaar geleden

Reactie op kay-LeeDewael

Ik vrees dus dat ik de bon niet meer heb 😩
Gewoon mee terug gaan, als je gepint hebt of je weet nog ongeveer hoelaat je de beker gekocht hebt kunnen hun dit terug vinden. Daarbij is het fabrieksfout. Dit gaat niet om "ik vind de beker niet mooi". Ze moeten dit terug nemen ook zonder bon

3 jaar geleden

Hallo lieve mama's Ik ben vandaag tot de ontdekking gekomen dat deze bekers uit het assortiment gaan bij drogisterijen zoals etos, trekpleister en kruidvat ! Heb nog gauw 2 flessen ingeslagen want onze dochter wilt niet uit een rietjes beker drinken🙈