18 Reacties

5 jaar geleden

Neen, dat is gewoon een bloedafname

5 jaar geleden

Nee je hoeft niet nuchter te zijn.

5 jaar geleden

Je mag gewoon ontbijten 😍. Succes morgen en 🤞 voor de uitslag!

5 jaar geleden

Ik heb ook andere testen waaronder glucose (nuchter) dus ik moet nuchter zijn voor de bloedafname

5 jaar geleden

Ik ga ook nuchter. Dan kunnen ze de rest ook nog eens checken terwijl ze bezig zijn 🙈

5 jaar geleden

Ik moest ook nuchter maar dat was omdat er gelijk gecheckt werd op suiker (zit in de familie). Voor alleen NIPT hoef je niet nuchter te zijn.

5 jaar geleden

Ik had het vanochtend en moest ook nuchter maar net als bij veel anderen werd er meer geprikt dan alleen NIPT dus vermoed dat het daarmee samenhing

5 jaar geleden

Je hoeft niet nuchter te zijn

5 jaar geleden

Bij mij zei gynaecoloog dat het niet moet. Best wel 2 uur ervoor geen zware maaltijd eten.

MOD

5 jaar geleden

Ik ben vanmorgen geweest en hoefde niet nuchter te zijn. Bij mij zijn er naast de nipt buisjes nog 5 andere genomen en nuchter was niet nodig. Verschilt dus erg per persoon denk ik

5 jaar geleden

Hoeveel buisjes bloed nemen ze af bij de nipt test met nevenbevindingen?

5 jaar geleden

Reactie op Mieperdd

2 buisjes, maar het zijn best grote buisjes in vergelijking met de buisjes voor het andere bloedonderzoek.

5 jaar geleden

Ik hoefde niet nuchter. En ze nemen voor de nipt 2 grote buisjes af, en voor het algemeen bloedonderzoek voor de verloskundige nog een stuk of 5 "normale" kleine buisjes.

5 jaar geleden

Je mag gewoon ontbijten

5 jaar geleden

Een beetje in gelijke lijn met wat hierboven al staat.. ik moest wel nuchter zijn omdat er ook getest werd op suiker (verhoogde kans bij tweelingzwangerschap). Als dat niet wordt gedaan, mag je gerust ontbijten :)

5 jaar geleden

Reactie op Mieperdd

Ik moest 8 buisjes vullen incl de 2 voor de nipt

5 jaar geleden

Reactie op Soo

2 buisjes, maar het zijn best grote buisjes in vergelijking met de buisjes ...
Dankjewel

5 jaar geleden

Ik moet morgen wel nuchter maar mis heeft het ook met de vitamines te maken waar je me op gingen controleren Heb maar strak om 8 u gepland Want sochtends wel wat misselijk dus benieuwd hoe het gaat nuchter 🙈