6 Reacties

4 jaar geleden

Wij gebruiken deze ook vanaf week 2 en ze poepte daarna ook steeds minder vaak. 1x in de 4 dagen of 1 x in de 5 dagen. Sinds 1.5 week poept ze weer bijna iedere dag. Ze is nu 8 weken oud. Dezelfde ervaring dus maar het werd hier wel weer beter. Bedenk je sowieso dat veranderen van voeding ook weer wat darm problemen met zich mee kan brengen. Dat is de reden dat ik niet overgestapt ben naar een andere voeding

4 jaar geleden

Reactie op Zonnetje87

Wij gebruiken deze ook vanaf week 2 en ze poepte daarna ook steeds minder v ...
Bedankt voor je reactie! Fijn om te jouw ervaring te lezen en goed om te horen dat het uiteindelijk wel weer gewoon iedere dag geworden is dus waarschijnlijk even een wen-periode is voor dr darmen. Het liefst willen wij inderdaad niet overstappen, maar zo weinig poepen vonden we ook wel weer zorgelijk. ( 1e kindje, dus we maken ons al snel zorgen 馃檲馃ぃ )

4 jaar geleden

Het is ook mijn eerste kindje. Ik snap je zorgen 馃き. Wij maakte ons er ook druk over maar hebben na overleg met het cb toch besloten het nog even aan te kijken. Ga op je gevoel af, vertrouw je het niet dan trek je aan de bel. Ik moet wel eerlijk zeggen dat die ene keer die ze poept je dan ook wel echt ziet dat ze er aan toe is. Haar buikje is dan echt wat opgezwollen.

4 jaar geleden

Wij gebruiken nu prosyneo ha sinds vrijdag, ze poept nog wel elke dag maar nog maar 1x. En die scheetjes inderdaad, niet te harden 馃ぃ馃ぃ

4 jaar geleden

Wij hebben ook prosyneo gebruikt. Zeer slechte ervaring. Ten eerste sliep ze nog nauwelijks (blijkbaar iets met trage eiwitten ofzo). En ze had veel krampen en deed een week geen Kaka. Dan overgegaan naar profitura (gaf toen nog bv in combi). Ook slecht. Nu Nutrilon omneo! Zoooooo een gelukkige baby nu!

4 jaar geleden

Ivm allergie zijn wij overgestapt op een andere voeding. Heeft iemand interesse ?? 2x NIEUW Nutrilon Prosyneo HA 1 https://link.marktplaats.nl/m1787758908?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons_seller