2 Reacties

2 jaar geleden

Mijn ouders doen dat ook. Gewoon passend binnen de dutjes. Wij zijn niet van op vaste tijden slapen of een strak schema. Zolang ze haar signalen volgen en niet door haar moeheid heen toch op pad gaan vind ik het helemaal goed. Mijn ouders hebben zelf een autostoel gekocht die ze ‘delen’ met wanneer mijn nichtje haar oppasdag bij hen heeft. Ik weet niet hoe de band is tussen jullie maar ik vertrouw mn ouders voor 100% met dit soort dingen. Bij mn schoonouders zou ik er meer regels/afspraken voor hebben aangezien zij altijd maar denken ‘ah joh moet toch kunnen’ 🙊. Leuk en lief toch dat ze zo graag met jullie kindje op pad willen, ik smelt altijd als ik opa’s en oma’s met hun kleinkind(eren) in de intratruin zie lopen ofzo, zo lief haha.

2 jaar geleden

Zolang de kleine gewoon kan eten/drinken/slapen kan ik het alleen maar aanmoedigen dat opa en oma s met hem op pad gaan. Ik vind het belangrijk dat de kleine man elke dag even lekker in de buitenlucht is. Beter dan de hele dag binnen zitten als je mij vraagt. Mbt autostoel is maar net wat je handig vind. Ik laat ook wel eens mijn auto staan bij mijn ouders en dan gebruiken zij mijn auto en ik die van hun... Soms makkelijker omdat we dan de wagen in de auto laten staan... Als ik hem op de fiets breng hebben hun ook gewoon een autostoel in hun eigen auto.