31 Reacties

2 jaar geleden

Jaa, hier ook! Vorige keer 5 dagen te laat, nu week te vroeg... Absoluut niet zoals het voorheen was!

2 jaar geleden

Hi, ik was na m’n bevalling weer begonnen met de pil omdat ik er graag weer wat regelmaat in wilde. Maar ik kreeg last van hormoon migraine met aura verschijnselen dus moest per direct weer stoppen. Ik gebruik nu ook geen anticonceptie maar ben na t stoppen 5 weken terug ook nog niet ongesteld geworden, heb ook 2 verschillende pillen achter elkaar gebruikt om te kijken of t verschil maakte bij de migraine. Ik kan je geen tips geven maar bij mij is het ook nog niet regelmatig zoals voorheen, mijn kleine is nu 6 maanden.

2 jaar geleden

Ja bij mij is het ook zo onregelmatig. En mijn dochter is ook bijna 7 maanden. Ik zat nou ook op 42 dagen en bij de 43ste kreeg ik weer menstruatie.

2 jaar geleden

Hier ook normaal 29 of 30 nu al dag 25 dat ze doorkomen .

2 jaar geleden

Hier ook normaal 27/28 dagen cyclus. Nu al 1 van 38 dagen en 1 van 21 dagen en afgelopen cyclus weer 34 dagen. Denk dat er nu weer een mega vroege wan komt want voelde mn eisprong zondag al (10 dagen na 1e ongesteldheidsdag

2 jaar geleden

Eh ik heb nog steeds geen menstruatie gehad sinds voor de zwangerschap

2 jaar geleden

Reactie op Bosje02

Eh ik heb nog steeds geen menstruatie gehad sinds voor de zwangerschap
Ik ook nog niet....

2 jaar geleden

Hier ook erg onregelmatig. Voor de zwangerschap altijd tussen de 28 en 30 dagen cyclus. Nu nog maar 3 keer ongesteld geweest na de bevalling (dochter bijna 7 maanden). Er zit steeds echt 7 weken tussen, benieuwd wanneer dit keer normaal wordt..

2 jaar geleden

Hier ook nog onregelmatig. Dochter nu 6, 5mnd. Ik geef ook nog bv

2 jaar geleden

Hier ook onregelmatig, na 1ste keer ongesteld na bevalling 42 dagen volgende 30 en nu deze maand weer 42. M’n kleine is nu ongeveer 6,5 maand

2 jaar geleden

Hier ook nog geen menstruatie gehad… volgens m’n app al 454 dagen geleden 🙈🤣 (wel borstvoeding)

2 jaar geleden

Eerste twee keer netjes na 27 dagen en nu ineens was ik weer 9 dagen te laat. Heb wel 8 testen gedaan🙈

2 jaar geleden

#teamnoggeenmenstruatie

2 jaar geleden

Hier ook heel onregelmatig

2 jaar geleden

Hier is het andersom! Voor de zwangerschap na stoppen met de pil erg onregelmatig. Arts diagnostiseerde toen pcos bij mij obv echo, werd doorverwezen naar de fertiliteitsafdeling maar werd ondertussen spontaan zwanger. Nu na de zwangerschap na stoppen met de borstvoeding keurig nette cyclus elke maand. Heb altijd al erg sterk mijn twijfels gehad bij die diagnose pcos, ik denk dat m’n lichaam sterk moest wennen aan het stoppen met de pil na al die jaren. Anyhow, clue van het verhaal; hormoon huishouding is geen pijl op te trekken.

2 jaar geleden

Hier ook baby is 7.5 maand en hier is m'n cyclus ook heel onregelmatig terwijl die voor de zwangerschap stuk meer regelmaat in zat gebruik geen anticonceptie

2 jaar geleden

Reactie op zoefzoef

Hier is het andersom! Voor de zwangerschap na stoppen met de pil erg onreg ...
Hier ook diagnose pcos. Ben jij opnieuw aan de anticonceptie? Heb beslist voor mezelf dat ik geen pil meer wil nemen. Ben het met je eens dat een lichaam serieus moet wennen aan het ontpillen.

2 jaar geleden

Hier ook heel onregelmatig, 2x na zwangerschap ongesteld geweest waarvan de 1e keer mega heftig en de 2e keer juist helemaal niet. Cyclus van 60 dagen en zit nu alweer op dag 45. Geef wel borstvoeding en heb PCOS

2 jaar geleden

Mijn cyclus app vroeg al of de zwangerschap modus geactiveerd moest worden 😅, de tweede menstruatie blijft al heel lang uit en gezien ik al weer een tijdje last van acné heb had ik het al wel weer verwacht.🤔

2 jaar geleden

Hoe gaat het nu? Ik zit nu al op dag 101 😩 2 keer ongesteld geweest na mijn bevalling en nu is het al zolang stil..