31 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Koninginvanhetgezin

Hoe gaat het nu? Ik zit nu al op dag 101 馃槱 2 keer ongesteld geweest na mij ...
Oh jeetje... Geef je nog borstvoeding?

2 jaar geleden

Oh jeetje... Geef je nog borstvoeding?
Geef wel borstvoeding ja.. maar al heel lang geen nachtvoedingen meer. Ja sinds een aantal weken nu wel weer snachts maar daarvoor lang niet. Ik heb wel PCOS maar toch

2 jaar geleden

Geef wel borstvoeding ja.. maar al heel lang geen nachtvoedingen meer. Ja s ...
Kan met beide natuurlijk te maken hebben als je het niet vertrouwd zou ik naar een huisarts stappen 鉂わ笍

2 jaar geleden

Hier precies hetzelfde. Baby van 9 maanden en cyclus is een drama vaak idd ook tussen de 30 en 50 soms zelfs 60 dagen en gebruik ook geen anticonceptie

2 jaar geleden

Ik ben vorige maand voor het eerst ongesteld geworden. Ik geef ook nog borstvoeding

2 jaar geleden

Kan met beide natuurlijk te maken hebben als je het niet vertrouwd zou ik n ...
Kan dat ook als je al wel ongesteld bent geweest en dat het daarna weer uitblijft door de borstvoeding dan? Of moet ik dit niet aan jou vragen馃槤 Dacht er idd ook al aan om naar de huisarts te gaan maar ik hou er gewoon niet van om heen te gaan..

2 jaar geleden

Kan dat ook als je al wel ongesteld bent geweest en dat het daarna weer uit ...
Dus ja dit kan zeker. Maar nogmaals jij kan alleen je eigen lichaam aanvoelen en bij twijffel zou ik zeker even bellen en overleggen. Kan sowieso nooit kwaad natuurlijk

2 jaar geleden

Jaaaa ik ook! Normaal best regelmatig ongesteld. Nu ook cyclus van 39 dagen. Erg vervelend omdat je niet weet wanneer het komt haha. Mijn baby is 9.5 maand nu. Komt vast goed 馃檪

4 maanden geleden

Reactie op Bjw94

Hier ook erg onregelmatig. Voor de zwangerschap altijd tussen de 28 en 30 d ...
Hey! Ik ben benieuwd wanneer het weer een beetje regelmatig is geworden? Ik heb precies hetzelfde helaas 馃ズ

4 maanden geleden

Reactie op Weetniet1234

Hey! Ik ben benieuwd wanneer het weer een beetje regelmatig is geworden? Ik ...
Oeh daar vraag je me wat, ondertussen al een tijd geleden. Volgens mij werd het rond de 9 maanden na de bevalling weer gewoon. Ondertussen nog een kindje erbij van 11 maanden maar dit keer duurt het langer en ben ik nog steeds onregelmatig ongesteld helaas.