Hoi allemaal
Via deze weg wil ik even mijn verhaal kwijt en ben ik opzoek naar herkenning omdat ik vaak twijfel aan de opvoeding van onze dochter..
Onze dochter van 19 maanden oud gaat 4 dagen in de week naar het KDV. Ze heeft het hiet enorm naar haar zin en werkelijk alles gaat en doet ze hier goed.
Eten, slapen, spelen & luisteren.
Op het moment dat ik of mijn partner haar ophalen veranderd ze compleet in een ontevreden dreumes.. ook de medewerkers vsn het KDV merken dit op.
Thuis gaat dit verder tot soms in de late uren. Spelen met haar speelgoed? Nee gaat ze mee gooien, ook als wij met haar spelen.
Eten ? Al een week lang eet ze geen warm eten ( ze eet vaak nog potjes want ander eten eet ze gewoon niet.. dit is voor ons dan ook een vervelend iets )
bij de boterhammen eet ze vaak wel maar komt het vooral sinds een week elke dag wel voor dat ze ermee gooit, niet aanpakt kokhalst of een driftbui krijgt.
En dan om over het slapen nog maar te zwijgen..😫
Ze heeft nog 1 slaapje van 12.00 - 14:30. Soms wordt ze zelf wakker rond die tijd, andere keer maken we haar wakker omdat het anders savonds een nog groter drama is.
S'avonds gaat ze tussen 19/20 naar bed maar ook dit is sinds een week 1 groot drama..
Nu moet ik wel zeggen dat ik het slecht eten en slapen enigzins nogwel kan begrijpen dit omdat ze afgelopen vrijdag avond uit het niets ziek is geworden. Rond 21.00 werd ze wakker, heeft ze echt veel overgegeven en bleef hier ook in hangen waardoor ik flink even heb moeten door kloppen op haar rug. Nadien heeft ze 3 dagen koorts gehad tussen de 39.2 en de 38,4 ondanks zetpillen. En een enorm heze stem gehad 2 dagen lang. Hierover alwel contact met de huisarts gehad die gaf aan z.n zetpil voor de eventuele pijn.
Maar het gooien met eten en speelgoed. Het niet willen eten van vast voedsel en dus geen vermaak kunnen creëren voor haar maakt ons als ouders erg ongelukkig.. heb al diverse ideeën opgezocht ook qua knutselen etc. Maar niets lijkt ze leuk te vinden.. 😫