7 Reacties
4 jaar geleden
Hij valt op mij in slaap (oke, niet helemaal, de oogjes gaan altijd nog even open als ik hem in bedje leg). Maar ik kan hem niet lekker vasthouden. Hij is altijd aan het woelen, hupsen en geluiden aan het maken voor hij in slaap valt. Soms echt huilen, maar dat is toch alweer een tijdje geleden. En dan opeens van het een op het andere moment besluit hij dat hij wil slapen. Dan draait hij zich op zijn zij, oogjes dicht en gaan. Dan wacht ik een minuut of 3 en dan leg ik hem weg.
(En nu moet ik even weg want ik hoor hele rare geluiden op zolder....)
4 jaar geleden
Hier ook zo… Ook eerste maanden ontprikkelen, wenen, wenen, wenen…
Nu kan het nog lang duren vooraleer ze ‘s avonds in slaap valt. Maar in de plaats gaat ze rollen, met benen stampen, gek doen met een doek,.. dus ik erken het onrustig zijn met haar lijfje. Ze is zelfs uit bed getuimeld deze week..
Finaal valt ze dan met haar duim in slaap. Een speen heeft ze nooit aanvaard.
4 jaar geleden
Ik herken het wel, hier huilt hij niet maar er moet nog even een laatste energiestoot uit lijkt het. Hij is moe, we doen het ritueel van het klaarmaken om te gaan slapen, hij drinkt nog even aan de borst en tot een week of 2 geleden viel hij daar in slaap. Nu maakt hij ineens een klik en lijkt hij terug klaar wakker en doet dan nog een hele uitleg en wiebelt en wriemelt er op los 😂 hij wordt dan wel rustig en valt in slaap met zijn buik op papa’s borstkas 🥰
4 jaar geleden
Hier is het ook altijd vaak onrustig voor de laatste voeding. Laatste voeding is hier dan een fles.
Maar heel druk doen. Trappelen. Slaan met der armpjes. Allerlei geluiden tijdens het drinken produceren. Soms wel lastig want ze glijd dan vaak bijna weg 🤣
Maar dit duurt zo 5 a 10 minuten en dan ontspant ze en drinkt ze rustig verder en is ze tijdens het drinken dat ze in diepe rust gaat