9 Reacties
één jaar geleden
Ik ben sinds een week een taal gaan leren op duolingo 🤷🏻♀️. Geeft mij wel wat ontspanning maar ook het idee dat ik iets voor mezelf doe. Lezen doe ik graag maar dat zijn altijd periodes.
één jaar geleden
Ik kijk iets op de tv. En vroeg naar bed.
Heel af en toe een boek of een handwerkje.
En eens in de zoveel tijd uitgebreid in bad.
En ik geniet er van om als gezin op pad te gaan.
En dat was het wel zo'n beetje. Als ik tijd voor mezelf heb wil ik gewoon niks doen. Ik ben nog steeds zo moe en slaaptekort. Ik heb echt geen energie voor feestgedruis en sociale evenementen 🙈
één jaar geleden
Ik herken dit gevoel heel erg.
Weinig geeft me echt plezier, of soms kijk ik naar dingen uit om te doen en denk ik op het moment zelf ‘is dit het nou 😅..’
Als ik weg ben zonder mn vriend of dochter mis ik ze ook heel erg snel. Al snak ik ook soms echt naar een avond ‘alleen’. Het gaat wel beter dan een halfjaar terug.
Wat balen dat sporten niet zo goed lukt, dat zijn bij mij de enige twee uurtjes in de week waar mn hoofd heel even écht uit staat en ik dus wel ontspan.
één jaar geleden
Misschien iets leren/clubje in de creatieve hoek? Ik ga steevast elke week naar een naaiclubje. Heel gezellig en je maakt nog iets voor jezelf of de kleine. Ook buiten die avond wel mee bezig thuis. Het is echt mijn ontspanningsavond. Want sporten enzo allemaal leuk, maar dat voelt toch meer als moeten.
één jaar geleden
Reactie op Pannenkoekplantje
Ik herken dit gevoel heel erg.
Weinig geeft me echt plezier, of soms kijk i ...
Ha ja zoals jij het neerzet klinkt het als mezelf! Poeh soms word ik er echt wel somber van hoor, echt zoeken naar een nieuwe 'zelf' zo lijkt het! Tips hier klinken goed maar ik kan er niet de concentratie/ enthousiasme voor opbrengen om iets nieuws te proberen blegh!
Nieuw jaar nieuwe kansen dan maar!
één jaar geleden
Herken het ook heel erg. Ik vind haken leuk maar daar heb ik periodes van. Soms een tijd wel, dan een tijd niet. Kan daarmee wel ontspannen. Mijn vriendinnen hebben nog geen kinderen en daardoor merk ik als ik samen wat met hun doe het toch heel anders is. Dat ik in een andere fase zit ofzO. Vind het ook niet gezellig meer om met z’n allen af te spreken. Ik ben het liefst toch gewoon lekker thuis of samen met m’n zoontje op pad. Ik voel me dan ook eigenlijk best een saai persoon geworden. Maar met tegenzin iets doen werkt ook niet..