10 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb hier ook last van , ik poets nu met paradontax en gaat al stukken beter.. komt door hormonen dat je tandvlees ontstoken is, vroeggeboorte heb ik niet van gehoord

4 jaar geleden

Ik zou deze vraag bij de tandarts en vk stellen.

4 jaar geleden

Heb van mijn tandarts eerst hextril gekregen tegen de ontsteking & daarna parodontax

4 jaar geleden

Ik ben mondhygi毛nist.. hoe kom je erbij dat dit tot vroeggeboorte kan leiden? Is niet zo. Zorg er wel voor dat het geen heftige ontsteking wordt. Bacteri毛n daarvan komen in je bloedbaan en dat is natuurlijk niet echt gezond voor je baby.

4 jaar geleden

Heb bij mijn vorige zwangerschap 9 maanden ernstig ontstoken tandvlees gehad. En liep gewoon over tijd馃榿

4 jaar geleden

Reactie op emmel

Ik ben mondhygi毛nist.. hoe kom je erbij dat dit tot vroeggeboorte kan leide ...
Dankjewel! Gelezen; maar idd misschien is het wel helemaal onwaar鈽猴笍

4 jaar geleden

Mijn tandarts waarschuwde me voor de zwangerschap ook dat ontstoken tandvlees tijdens zwangerschap meer risico gaf op vroeggeboorte. Ik denk dat de kans niet groot is dat zoiets gebeurt hoor, maar ik weet wel dat het gebit van een zwangere wat kwetsbaarder kan zijn dus goed zorg dragen voor je tanden en tandvlees kan denk ik geen kwaad.

4 jaar geleden

Ik had ook enorm ontstoken tandvlees. Tandarts kon hier niet zoveel aan doen. Raadde GUM paroex tandpasta, GUM paroex mondspoelmiddel en GUM Soft-Picks Comfort Flex Regular medium aan. Gaat nu veel beter. Bloed alleen nog op sommige plaatsen als ik flos met de soft picks. Bij poetsen helemaal niet meer!

4 jaar geleden

Ik heb hier sinds 3 dagen ook echt last van 馃槄 hoe gaat het ondertussen met je ?

4 jaar geleden

Reactie op Nokyna

Ik heb hier sinds 3 dagen ook echt last van 馃槄 hoe gaat het ondertussen met ...
Ah vervelend! Goed! Naar de tandarts geweest; hebben gereinigd en een speciale tandpasta en spray meegegeven. Misschien toch even extra controle bij de mondhygieniste en aangeven dat je zwanger bent?鈽猴笍