7 Reacties
één jaar geleden
Misschien is een slaapcoach een idee? Zelf geen ervaring mee want ben gelukkig gezegend met een goed slapend kind maar ik hoor er veel goede verhalen over. Misschien de moeite waard om je waar wat in te verdiepen? Zij luisteren naar de situatie, komen eventueel kijken en helpen en hebben veel tips.
één jaar geleden
Osteopaat geprobeerd? Misschien toch ongemak? Is hij naast zijn slaapjes wel vrolijk? Evt ( sowieso) groot bed aanschaffen? 2.20-2.40? Dan kun je iig goed draaien, mocht hij snachts bij jullie liggen. Ik zou zelf eerst even wat dingen uitsluiten, voor je evt een slaapcoach gaat benaderen. Even langs de huisarts, voor de zekerheid even zn oortjes checken. Naar een osteopaat. Mocht dat niets doen, dan weer verder kijken. Wat vervelend zeg!! 😔 er komt weer een goede dag, maar kan me voorstellen dat die nu even heel ver weg voelt
één jaar geleden
Weet je wat heel gek is maar misschien toch kan werken...
Hem alleen in zijn ledikantje laten slapen. Wij hebben onze dochter anderhalf jaar in slaap gewiegd en het duurde steeds langer en langer. Toen bleek ze mij helemaal niet meer nodig te hebben en bleek ik de reden te zijn waarom het zo lang duurde!
Heel bizar maar waar. Ze pruttelde een paar min en weg was ze. Wij zijn heel erg tegen laten huilen dus ik dacht dit gaat nooit lukken maar ineens zijn ze er klaar voor.
Hopelijk werkt het voor jullie ook!
één jaar geleden
Ah jeetje mama, wat is dat zwaar zeg!!! Een kleine uk die jou nodig heeft en de oudste ook. Daarnaast slapen jullie ook nog eens apart.... lijkt me heel pittig🫤 allereerst dikke knuffel!
Mijn zoontje heeft maanden lang heel veel gehuild. Sliep bijna niet! Ik was op. Dit was dan nog 'maar' 6 maanden. Als ik het dan vergelijk met jou is dat van ons niks!
Wij hebben hulp gekregen van een slaapcoach. Wat was dat een verademing!! Zo liefdevol en wij hadden de regie in handen. Ze dacht niet alleen mee met het slapen, maar ook voeding en prikkels. Ze pakte het hele pakket aan, wat zo fijn was. Daardoor kregen wij allemaal weer het vertrouwen terug. Zij heet 'VillaBimbi'. Ze heeft ook Insta. Misschien toch de moeite waard om er eens naar te kijken. Zij heeft ook een pedagogische achtergrond. EN.... soms kun je het vergoed krijgen vanuit de gemeente bij haar!!
Denk er maar eens overna. Zeker nu je ook een baby erbij hebt. Je kunt niet altijd alle ballen hoog houden en dat hoef je ook niet te doen. En al helemaal niet alles alleen!
Ik hoop dat je snel een rustigere periode tegemoet gaat! 🍀
één jaar geleden
Reactie op -Vino-93
Ah jeetje mama, wat is dat zwaar zeg!!! Een kleine uk die jou nodig heeft e ...
Oh en misschien is een bezoek aan de huisarts en verwijzing naar de kinderarts ook geen gek idee. Dan zijn alle medische dingen iig uitgesloten! Ze zullen niet zomaar medicatie geven als het niet nodig is
één jaar geleden
Voor ons slaapcoach hielp ontzettend veel. Het was hard werk voor papa, mama en kind. Sinds wij met een coaching traject bezig waren, slapt ons kleine beter. Stapje voor stapje, geen cry it out methode, het duurde ff maar nu kan hij in zijn bedje zelfasting in slaap vallen en ook doorslapt 90% van de tijd. Ik kan ons slaapcoach 100% aanraden. (slaapmoon, zoek op insta voor reviews).