Hi Mama's ik ben een beetje radeloos met mijn oudste. Momenteel 19 maanden. Vanaf de geboorte al echt een slechte slaper. Hij slaapt alleen als wij naast hem gaan liggen. Anders kunnen we t vergeten. Ik moet hem 9 van de 10 keer voor zijn slaapje overdag echt in slaap forcer en door naast hem te liggen en steeds te her halen" ga maar slapen "en hem weer liggend neer te leggen. Hij probeert wel 10 x op te staan en ik blijf dit dan her halen tot hij dan toch eidelijk gaat slapen. Momenteel zijn de nachten niet te doen. Hij is constant wakker, wilt een fles, ik kan me niet omdraaien of hij begint te huilen/schreeuwen... Binnenkort krijgt hij zijn eigen kamer maar ik zie niet veel positiefs hier in omdat hij zonder ons niet in slaap valt... We hebben ook een pasgeboren baby en die slaap nog beter dan de eerste...omdat ik er soms uit moet voor de borstvoeding voor onze kleinste word de oudste meteen wakker en schreeuwt alles bij elkaar.. Met die redenen slaap ik vaak op de bank.. Maar ook dat is niet altijd de oplossing want dan word hij wakker zoekend naar mij en mn partner krijgt hem niet rustig... Soms denk ik om toch met hem langs een kinder arts te gaan om te kijken hoe of wat. Maar ik denk dan ook weer misschien gaan ze medicijnen geven en ik ben daar weer ontzettend op tegen... Er zal toch vast wel een manier zijn om hem beter te laten slapen? Misschien heeft iemand een gouden tip??