5 Reacties
één jaar geleden
Hier ook. Ze wordt begin oktober 2 jaar.
Ze ziet nergens gevaar in...
In het zwembad loopt ze zo van de boord het water in 😅
Vorige week nog over de leuning van de zetel gevlogen, recht op haar hoofd.
Gisteren vond ik ze terug in de badkamer. Ze stond recht in de wasbak, gezellig naar zichzelf in de spiegel te kijken 🙈 Ze klimt werkelijk overal op 🤦🏼♀️
Ze zullen het toch voor een stukje zelf moeten ondervinden, wat kan en niet kan...
Ik hou vaak mijn hart vast. We zullen nog veel meemaken met haar denk ik. Ze durft veel meer dan haar grote broer van 3,5 jaar. Ik moet ze veel meer in de gaten houden 🙄
één jaar geleden
Hier ook! Onze zoon word 2 oktober 2 jaar en is ook onvoorzichtig.....ze zien het gevaar nog niet in
één jaar geleden
Ze kennen nog geen oorzaak gevolg. Dus niet zozeer onvoorzichtig want ze weten niet wat voorzichtig is.
Vooral veel in de gaten blijven houden en begeleiden. Hier werkt het vaak wel als we zachtjes zeggen ipv voorzichtig. Maar verder ogen in je achterhoofd. Want ze liggen zo.
één jaar geleden
Ja joh! Hartstikke normaal! Haha
Onze dochter gooit zichzelf gewoon stijl achterover zonder ergens bij na te denken. Is al een x goed mis gegaan toen er ff geen bank achter haar was maar ze heeft er weinig van geleerd🙈
één jaar geleden
Hier ook een stuntman. Staat binnen no time in de wasbak, op de eettafel enz. Valt ook best vaak, maar gelukkig nog nooit heel ernstig. Kinderen zijn gelukkig wel vrij hufterproof, het gebeurt niet zo heel snel dat ze blijvende schade oplopen, denk dat hun lijfje ook een beetje is gebouwd op dit soort stunts. Dus misschien goed om het wat meer proberen los te laten.