5 Reacties

één jaar geleden

Bij mijn dochter had ik destijds de zindelijkheidsbox gekocht. Google maar eens. Binnen week was ze hier zindelijk. Toen was ze dus net 2 jaar. M’n zoontje gaan we binnenkort mee starten. Het is vooral, onderbroek uit doen overdag en niet meer aan doen. Je kind vertrouwen. Ja er gebeuren wat ongelukjes de eerste dagen, maar mijn dochter had het snel door dat ze op potje moest plassen.

één jaar geleden

Reactie op Marlouftw

Bij mijn dochter had ik destijds de zindelijkheidsbox gekocht. Google maar ...
Mijn zoontje doet het ook al netjes in het potje zowel plassen als poepen en idd in zijn bloten kont laten lopen alleen nu wil ik hem leren dat hij thuis overdag gewoon een onderbroekje aan moet maar hij doet zijn onderbroek dan niet uit hoe heb jij dit gedaan ?

één jaar geleden

Ik wil het ook doen maar vind het wat onhandig. Ik merk aan alles dat ze er klaar voor is, ze is alleen te laat elke keer. Vanmorgen weer even geprobeerd maar na 2 ongelukjes toch maar weer de luier aangedaan. We hebben een tapijt liggen en dat is echt hoofdpijn met schoonmaken. En de bank ook. Hoe doen jullie dit?

één jaar geleden

Reactie op Bouboulicious

Ik wil het ook doen maar vind het wat onhandig. Ik merk aan alles dat ze er ...
De 1e 2 dagen horen ongelukjes erbij en het zullen er heel veel zijn na een aantal dagen zal ze gaan snappen dat ze optijd bij het potje moet zijn. Ik herken je gevoel het is een beetje vermoeiend maar als moeder zijnde moet je volhouden want het is soms erg intensief ook voor je als moeder zijnde. Hou het vol desnoods ruim je het 20x op een dag op. Na dag 2 of 3 wordt het beter en gaan ze het snappen. Tapijt weg. Kleden op de bank. Het is voor korte tijd onthou dat het allerbelangrijkste is het volhouden en geen luier meer om doen. Succes en sluit jezelf vooral niet op in huis als je naar buiten gaat doe weer ff een luier om :)

één jaar geleden

Reactie op Jessiicaa

De 1e 2 dagen horen ongelukjes erbij en het zullen er heel veel zijn na een ...
Dank je wel voor je motiverende bericht🥰 Ik ga volgende week de tapijt weghalen en gewoon beginnen. Was jij toen een week thuis gebleven? Bij jullie duurde het een week zei je, komt dat echt door de zindelijkheidsbox? Wat is daar bijzonder aan? Ik heb het gegoogled maar vond het niet overtuigend, niet heel speciaal zeg maar wat er in de box ligt, als je snapt wat ik bedoel.