9 Reacties
één jaar geleden
Ach wat erg zeg , ik heb hier gelukkig geen ervaring mee.. maar ik weet wel dat als een zenuw beschadigd is de tandjes indd niet meer goed komen .. hoop voor jullie dat ze toch nog netjes naar beneden komen.
Sterkte 😘
één jaar geleden
Ja, hier een paar weken geleden ook op dr tanden gevallen, was wel iets minder dan dit terug in de kaak, maar is weer bijna helemaal op z’n oude plek terug. Wij blijven wel elke paar maand de komende tijd foto’s maken, zodat je weet of de volwassen tanden zijn aangedaan en of er toch nog een ontsteking ontstaat.
één jaar geleden
Reactie op Meisjesmamma
Ja, hier een paar weken geleden ook op dr tanden gevallen, was wel iets min ...
En: ik vond het ook echt heel erg, dus ik snap je gevoel. Hier was het zelfs nog een beetje mijn schuld omdat ze schrok van mij. Het wordt vast weer een stuk beter dan het nu is! En met een beetje geluk zijn de volwassen tanden nog niet aangedaan omdat ze nog ver in de kaak zitten omdat ze zo jong is. Komt vast helemaal goed 😘
één jaar geleden
Jeetje, wat een schrik.
Mijn zoontje is in november 2 tredes naar beneden gevallen. Daar zijn de tanden echt uitgevallen dus ik heb al een tijd een tandloos lachebekkie…… (mist de voortanden en snijtanden die ook nog eens heel raar aan elkaar waren gegroeid. 3 tanden aan 1 wortel.)
Ik heb me er heel schuldig om gevoeld en ook heel rot. Maar ik ben allang blij dat dit met zijn melkgebit is en niet zijn volwassen gebit.
Tandarts zei bij mij dat dit geen gevolgen hoeft te hebben voor zijn latere gebit, misschien dat zijn volwassen gebit eerder gaat beginnen….
Tijd gaat het leren. Hoop dat ze er niet al te veel pijn aan gaat heeft.
één jaar geleden
Mijn dochter is ook op haar mond gevallen in juli. Beide voortanden zaten los en eentje was helemaal verschoven naar rechts. Ze zitten inmiddels weer vast en die ene voortand lijkt weer langzaamaan terug te schuiven. Ik heb me ook echt dagen lang super rot gevoeld maar helaas kan je er niks meer aan doen :(