5 Reacties

één jaar geleden

En een rondje lopen met de buggy??

één jaar geleden

Zitten jullie in een caravan of tent? Misschien een gek idee, maar is het een optie om zo'n klein uitvouw tentje elke dag uit te klappen ergens op een schaduwplek voor haar dutje? Dan is de tent niet opgewarmd in ieder geval van zon erop. En dan lekker in alleen een luier met het deurtje van het tentje open? Hoop voor jullie dat iets gaat werken want dat is echt sneu voor haar maar ook zonde van je vakantie!

één jaar geleden

Ik herken het. Wij zijn dan wel in Nederland in een stacaravan maar ook onze dochter slaapt niet. Wij betwijfelen zelf of het komt door de warmte, want ze is nooit zo’n ster geweest in slapen ergens anders. Ik word er ook wanhopig van. Sorry, ik heb geen tips, maar herken je wanhoop. Ik vraag me altijd af hoe andere ouders in godsnaam overal maar heen gaan met kleine kinderen..

één jaar geleden

Smiddags voor het slapen gaan even in bad doen. Normale 38 graden. Vaak helpt dat wel iets afkoelen.

één jaar geleden

Kan het zijn dat ze haar vertrouwde omgeving mist? Met wat warme melk in je armen laten slapen? Of elke avond 18u erin?