18 Reacties

één jaar geleden

ik volg graag mee

één jaar geleden

Uit proberen in de winkel?

één jaar geleden

Volg

één jaar geleden

Wij hebben deze en is echt een dikke hit!! Ze snapte meteen hoe het werkt, en hij is gewoon echt heel mooi 😍 verschillende standen te zetten en later om te bouwen naar 2 wieltjes.

één jaar geleden

Wij hebben vanaf zijn 1e verjaardag een trybike. Fantastische fiets!! Hij kan er al zo goed mee overweg! Vriendin van mij had een houten fietsje van Angels and Bandits (of zoiets is dat merk toch?) maar sinds haar zoontje op onze fiets is gestapt, heeft ze er ook maar eentje opgezocht. En ze kunnen er lang mee doen!

één jaar geleden

Wij hebben Trybike! Lijkt op Veloretti maar de zadel schijnt lager gezet te worden. Weet niet of je dochter een “kleintje” is?

één jaar geleden

Reactie op Koninginvanhetgezin

Wij hebben Trybike! Lijkt op Veloretti maar de zadel schijnt lager gezet te ...
Ja mijn dochter is aan de kleinere kant!

één jaar geleden

Wij hebben de trybike, m’n dochter had ook nog nooit ergens opgezeten en zag deze bij m’n nichtje en ging er gelijk opzitten, toen alleen beetje naar voren en naar achter. Nu hebben we hem zelf en na een paar dagen gingen we al een rondje door de wijk! Dochter wordt eind okt 2 jaar!

één jaar geleden

Reactie op F-8

Wij hebben deze en is echt een dikke hit!! Ze snapte meteen hoe het werkt, ...
Welke is dat F-8??

één jaar geleden

Reactie op M8276

Welke is dat F-8??
De veloretti zoals in de afbeelding van de ts

één jaar geleden

Reactie op Jessiicaa

Ja mijn dochter is aan de kleinere kant!
En heb je al een keuze kunnen maken? Toevallig heb ik vandaag de Trybike van zolder gehaald 😄 het lukt mijn zoontje al wel om vooruit te komen maar eigenlijk is hij nog nét iets te klein, maar is niet veel

één jaar geleden

En heb je al een keuze kunnen maken? Toevallig heb ik vandaag de Trybike va ...
Nee ik ben bang dat mn dochtertje het niet gaat gebruiken en misschien ook niet bij de grond komt ze is aan de kleine kant.. ik ga er nog even over nadenken😊 moeilijk haha ze zijn nog best prijzig

één jaar geleden

En heb je al een keuze kunnen maken? Toevallig heb ik vandaag de Trybike va ...
Hoelang is je zoontje?

één jaar geleden

Reactie op Jessiicaa

Hoelang is je zoontje?
Ze zijn inderdaad wel erg prijzig. Ik denk dat als je graag wandelt bijv je het nog wel snel zal gebruiken. Ik durf niet te zeggen hoe lang mijn zoon is. Ik weet wel dat hij iets kleiner dan gemiddeld is. Ik heb wel eens begrepen dat zo’n loopfiets sowieso vaak pas echt interessant is vanaf een jaar of 2. Heb je nog ff de tijd om erover na te denken 😆

één jaar geleden

Reactie op Jessiicaa

Nee ik ben bang dat mn dochtertje het niet gaat gebruiken en misschien ook ...
Ons zoontje fietst al vanaf 14-15 maanden op de trybike, je kunt hem ver omlaag zetten. Hij zit altijd op de perfecte middelste curve van het cb. Met schoentjes aan zijn die beentjes ook stiekem iets langer 😉 Misschien op marktplaats eentje opzoeken om te proberen? Als je zo twijfelt is een nieuwe ook wel vreselijk duur. Maar mijn vriendin had er pas eentje voor €30 op marktplaats, oud modelletje, saaie kleur, maar hij fietst nog perfect.

één jaar geleden

Pucky zijn voor beginners wel makkelijk en niet te duur. Mocht je iets zoeken voor langere tijd dan wel de trybike. Maar mijn zoon is 1.8 maand nu maar die kan daar nog niet op

één jaar geleden

Wij hebben de veloretti 3wieler gekocht! (Kan je later ombouwen naar de 2wieler, was me dat een verrassing dat het 3e wiel eigenlijk gewoon "uitbreidingspakket" is😂). Zadel staat hier op het laagste en is wel net gepast qua hoogte -misschien lukt het beter met schoenen aan, maar hij fietst vaak binnen-, zoontje wordt 21maand over 2 weken. Wel echt een aanrader! Mooi, stevig én makkelijk in elkaar te zetten🥳