10 Reacties

één jaar geleden

De timio heeft als taal Portugees, is alleen nog vrij nieuw speelgoed volgens mij maar wellicht vind je hem ergens tweedehands?

één jaar geleden

Die kende ik niet. Ziet er super leuk uit. Misschien handig de leeftijd te vermelden haha. Mijn zoontje is net 1. Dus ik zoek iets zoals een toet toet auto oid.

één jaar geleden

Ik heb Portugese kinderboekjes weten te bestellen op vinted! Zijn er genoeg en vaak ook gewoon als nieuw

één jaar geleden

Ik weet niet of je in de buurt van Amsterdam woont maar aan het einde vd Rokin zit een internationale boekenwinkel. Zij verkopen in een heleboel talen!

één jaar geleden

Reactie op Smoezie

Ik weet niet of je in de buurt van Amsterdam woont maar aan het einde vd Ro ...
Nee helaas in Brabant. Maar als ik in de buurt ben kan ik wel eens kijken. Bedankt voor de tip!

één jaar geleden

Ik zoek Italiaanse boekjes. En dan vind ik er op vinted of via amazon. Speelgoed idem. En Fisher price heeft een reeks van speelgoed die in verschillende talen te gebruiken is, ben er zeker van dat Portugees er ook wel tussen zal zitten.

één jaar geleden

Já! Ik had al op vinted gekeken maar kwam er steeds niet achter hoe je filtert op Portugal. Nu wel. Super bedankt allemaal

één jaar geleden

Reactie op Oktober_mama

Já! Ik had al op vinted gekeken maar kwam er steeds niet achter hoe je filt ...
Hoe doe je dat dan? 😁

één jaar geleden

Reactie op FVP8

Hoe doe je dat dan? 😁
Voor italiaans zoek ik op "speelgoed" of "boekje kinderen" in het Italiaans dan.

één jaar geleden

Reactie op FVP8

Hoe doe je dat dan? 😁
Eerst zoek je bij categorie naar speelgoed en dan typ je bovenin de zoekbalk Portugal en dan komt alles te voorschijn haha!