4 Reacties
één jaar geleden
Ik heb de stapelsteinen, dat vind hij echt super tof! Kijk er ook naar uit dat als hij wat groter is er wat meer mee kan doen.
Een wobbel hebben we nu ook maar daar speelt hij nog niet echt mee.
één jaar geleden
Niet echt speelgoed maar wel iets waar ze veel gebruik van maakt is de ette tete leertoren! Als ik ga koken leg ik voor haar wat speelgoed uit haar keukentje op het aanrecht en dan gaat ze ook staan roeren en snijden en anders staat hij in de woonkamer als tafel met zitgedeelte. Zodra ze trek heeft gaat ze er zitten (wat al leuk is want ze vindt elke keer wel een andere manier om erop te gaan zitten) kijkt ze mij aan en wijst ze naar de keuken. Soms gaat ze er aan zitten spelen met smartmax (denk wel ‘open ended’ want ze kan het uit elkaar halen en weer anders in elkaar zetten, dieren geluidjes maken, op elkaar zetten of gewoon met de diertjes spelen) en straks kan ze er ook aan zitten om te kleuren etc. Brood en fruit eet ze vaak ook aan dat tafeltje en eigenlijk kan ik nog een hele hoop dingen opnoemen😅 dit is wel echt een onmisbaar ding geworden hier
één jaar geleden
In dit topic staan heel veel tips.
https://community.24baby.nl/forum/peuter/open-einde-speelgoed-speelgoed-zoals-grimms-grapat-e-d-YOmywe.
Hier blijft eigenlijk alles wat geen speelgoed is populair. Schudden met een pak hagelslag of een dopper met wat water. De krant, dozen, een spelletje met muntjes waarbij hij de muntjes steeds in een bakje verstopt. De stapeltoren en de blokkendoos (sommige blokjes met wat geluid zoald rammelaar en belletje) zijn al maanden favoriet.
één jaar geleden
Hier speelt ze al maaanden echt iedere dag met deze van haba!
Ik zie alleen dat hij niet meer te koop is (we hebben hem zelf tweedehands gekregen van buurmeisje)
Deze van van little Dutch lijkt erop en is hetzelfde idee.
Bekijk Little Dutch Stapelaar Butterfly op: https://www.bol.com/nl/p/little-dutch-stapelaar-butterfly/9300000095903328?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
Het is niet officieel helemaal open ended, maar wel echt een dikke hit. Ze vindt het heel leuk de houtjes ervan af te halen. En ze leert nu zelf de houtjes eromheen te doen en betrekt dit speelgoed in haar andere spel.