9 Reacties

4 jaar geleden

Kleur boek zou ik doen. Eigenlijk alles wat je leuk vind. Het zijn lange dagen als jij je verveelt. Netflix en chill. Ik was na een opname van 3 maanden pyjama鈥檚 zat. Omdat ik mezelf totaal niet ziek voelde ofzo. Dus eigenlijk Comfy kleding.

4 jaar geleden

Heh wat vervelend dat je zolang naar het ziekenhuis moet, maar fijn dat ze je goed in de gaten gaan houden... iets van een tablet/laptop, spelletjes, iets lekkers te eten/drinken voor tussendoor? Veel succes!

4 jaar geleden

Misschien zijn spullen voor de baby ook alvast handig? Er is dus een kans dat hij binnen 2 weken al geboren gaat worden, en vooral heel veel dingen om je te vermaken. Ik was toevallig gisteren onverwacht de hele dag in het ziekenhuis en al dat wachten duurde zooo lang馃檮

4 jaar geleden

Ik zou inderdaad ook zeggen comfortabele kleding. Als je een rondje wil lopen wil je vaak toch iets aan waarin je je goed voelt. Puzzelboekjes? Leesboeken? E-reader? Neem niet teveel hele waardevolle spullen mee want ze liggen niet altijd veilig in het ziekenhuis. Wellicht een eigen kussen? De meeste hoofdkussens vind ik niet lekker liggen. Je voedingskussen om mee te slapen wellicht?

4 jaar geleden

Reactie op Dwinkel

Heh wat vervelend dat je zolang naar het ziekenhuis moet, maar fijn dat ze ...
Je eigen snacks! Hele goede! Zorg dat je een lade heb met lekkers wat je thuis graag eet! Ook als dat een bepaalde smaak cup a soep is bijvoorbeeld.

4 jaar geleden

Oortjes voor je telefoon. Is ook lekker om je zelf even af te sluiten van de rest

4 jaar geleden

Lekker cr猫me en douche spullen waarmee je jouw huid en haar kan verzorgen. Nageltjes lakken Ed. Wees lief voor jezelf en maak jezelf belangrijk, vertroetel jezelf. Ook de airco in een ziekenhuis droogt de huid wat uit. Dus geen overbodige luxe. Succes, lijkt me erg heftig !!

4 jaar geleden

Veel beterschap voor jou 馃崁 en the little one ofkorsss

4 jaar geleden

Misschien iets van zout of een bouillionblokje. Ik vond het zoutloze eten in het ziekenhuis echt vreselijk en heb er toen een klein beetje van een opkikker overheen gedaan voor de smaak. Veel succes!