15 Reacties
3 jaar geleden
Hier hetzelfde, had eerst het plankje weggehaald maar las later dat het plankje daar moet want als ze verslikken en moeten hoesten dan zetten ze kracht op dat voetjes om het eruit te hoesten. Toen het trip trap tuigje gekocht maar die trok hij uit (hij wist zn armen eruit te wurmen) maar daar een enorm goede hack voor gevonden namelijk een broodzak clipje van ikea erop.

3 jaar geleden
Hier hetzelfde. En wij hebben ook t tuigje, gebruiken we alleen niet altijd. Wat hier hielp was het voetenplakje 1 treetje lager. Dat triggerde minder om te staan want ze is immers alweer iets gegroeit vergeleken met 6 maanden. 🤭 nu staat ze minder en soms alsnog. Als ze een fase heeft van alleen maar staan of we blijven er niet bij als ze zit dan doen we t tuigje om. Soms alleen om der beentjes, kan ze niet klimmen. Vind t tuigje niet mega fijn in gebruik dus gebruik hem liever niet als ik erbij zit. 🤪
3 jaar geleden
Reactie op EstelleC
Ja dat was hier ook de oplossing. Ik heb er een van 8 of 10 euro gekocht b ...
Oeps, net de dure van Stokke gekocht, niet bedacht dat dit ook kon… 🤭
3 jaar geleden
Doet ons zoontje ook al een tijdje inderdaad! Echt irritant maar hij vind het altijd prachtig om op te staan😝
Wij hebben ook het tuigje van Stokke aangeschaft maar was een beetje een miskoop want uiteindelijk is die bewegingsvrijheid juist de bedoeling bij een triptrap (correct me if im wrong) ook als je kindje zich verslikt moet hij/zij kunnen opstaan namelijk. Dat lukt niet met een tuigje.
Wij hebben het zitplankje heel iets naar voren gezet zodat hij nog wel een beetje kan opstaan maar niet meer helemaal. Als dat logisch uitgelegd is😝
3 jaar geleden
Mijn dochter kroop met 9 maanden ineens op de eettafel vanuit de kinderstoel😑 dus hier ook het tuigje!!
3 jaar geleden
Reactie op Koninginvanhetgezin
Doet ons zoontje ook al een tijdje inderdaad! Echt irritant maar hij vind h ...
Als het tuigje niet voldoende helpt is dat plankje naar voren nog wel een goede tip!
Het gebeurt veel vaker dat een kindje uit een stoel valt dan dat het stikt wanneer het eet onder supervisie en het tuigje los zou moeten, dus wij gaan wel voor een strak tuigje. Lees ik je zeggen dat dit tuigje niet strak kan? Of doen jullie ‘m gewoon niet strak?
3 jaar geleden
Reactie op Meisjesmamma
Als het tuigje niet voldoende helpt is dat plankje naar voren nog wel een g ...
Ja als je je kindje in de stoel laat zitten als je zelf wat anders gaat doen dan is het idd niet zo handig.
Ikzelf laat hem eigenlijk nooit in de kinderstoel alleen, zit er dus altijd wel bij.
Nee het tuigje zit wel goed, we hebben die van Stokke zelf. Maar merkte aan mijn zoontje dat hij zelf een beetje naar wordt als hij zelf niet op kan staan. Maakte hem boos😝 dus hij kan nu nog wel semi staan, maar niet meer rechtop. Omdat we dat plankje iets hebben aangepast