6 Reacties
één jaar geleden
Onze dochter had dit ook 2 weken terug. Ze had koorts en we konden niks vinden. Op een avond begon ze uit het niets heel hard te huilen tijdens het eten. Ze wou niks meer. En toen voelde ik dus ineens 2 tandjes doorkomen. Daarna stopte de koorts. Misschien dat je dochter dat ook heeft🤷♀️
één jaar geleden
Mijn dochter had dat ook. Duurde bijna 2 weken. Bleek de 6e ziekte te zijn.
één jaar geleden
Ik heb dit ook een keer gehad! Heel lang koorts. Ben wel 4x naar de huisarts geweest denk ik🙄 de 4e huisarts zei dat koorts dus "geen kwaad kan" zolang de kleine goed drinkt, genoeg plasluiers heeft, alert is en geen lappenpop zeg maar. En ze zei dat koorts goed 10 tot 12 dagen kan duren. En wat denk je? Na 11 dagen was het in een x weg. En in die tussentijd gewoon voldoende plasluiers en alert. Geen lappenpop zeg maar. Heb mezelf toen ook echt behoorlijk druk gemaakt! Maar de laatste huisarts had toen wel gelijk. Het stopte in een keer en toen was er ook niks meer aan de hand.
Dus ik snap je gevoel echt! Ze hadden mijn zoontje ook echt helemaal nagekeken. Ik zou zeggen, volg je gevoel en dat doe je al goed door het te laten checken. En zolang de kleine goed drinkt, genoeg plasluiers heeft etc etc. Zou ik het afwachten.