6 Reacties

één jaar geleden

Mijn zoontje kwijlt ook echt heel veel! En wat je zegt... met tandjes nog erger. Hier heeft kort achter elkaar 2x dubbele oorontsteking gehad. De arts had gezegd dat als het nog een keer is hij de KNO mee wilt laten kijken. Ik heb het idee dat hij ook ademt door zijn mondje. Dus mogelijk dat de KNO dan nee kan kijken met eventueel zn neusamandelen, keelamandelen of buisjes. Misschien dat je dat een keer na kan vragen? Of bij het CB? Het kan ook normaal zijn natuurlijk, want ik ben geen professional. Maar ik herken het wel wat je zegt

één jaar geleden

Nee = mee

één jaar geleden

Mijn dochter heeft standaard een natte kraag zoveel kwijlt ze. Het cb had geadviseerd om vla te laten drinken met een rietje omdat ze dan harder moet zuigen gebruikt ze de mondspieren. Heb het nu een paar keer geprobeerd met yoghurt/vla en toen hielp het wel.

één jaar geleden

Hier hetzelfde. We wisselen de slabber ieder uur, maar nog is zijn trui vaak nog doordrengt met kwijl.

één jaar geleden

Reactie op Deetje23

Hier hetzelfde. We wisselen de slabber ieder uur, maar nog is zijn trui vaa ...
Heb jij al om advies gevraagd? Ik twijfel om advies in te winnen bij huisarts of cb.

één jaar geleden

Reactie op Nb-

Heb jij al om advies gevraagd? Ik twijfel om advies in te winnen bij huisar ...
Nog niet aangezien ze hier geen consultatiebureau hebben en we nergens heen kunnen voor zulke 'simpele' vragen, maar ik had het anders graag voorgelegd bij de huisarts. Mocht jij wel gaan, dan zou ik erg graag horen wat ze zeiden.